Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommer-GAS


mrj

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GAS-er litt på:

Strattype-gitar (LTD M/Ibanez RG) med naturell/olje-finish, EMG-er og fast bro. Bare fordi det ser helt vannvittig pent ut.

LTD MH-1000NT i sort. Identisk til denne:

tmpphpru5MO7.jpg

Peavey 6505+ og Orange 4x12

Trenger jeg noe av dette? Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg GAS'er mest etter nå er faktisk iPhone (går vel under kategorien "Gear" det... :D)

Men så har man jo alltids vanlig GAS da:

- Ny amp (6505+, Engl Fireball osv)

- ordentlig strømløsning (mangler bare pluggen nå!!)

- delay-pedal (tc electronics Nova Repeater)

- fuzz (death by audio Fuzz War)

- flanger

- phaser

GAS'er ikke så fælt etter gitarer nå faktisk, har fått dekka mange behov med Explorer + RG + Les Paul. Men en Schecter sjustrenger hadde ikke vært dumt. Eller en Schecter 6-strenger. Eller en blå PRS. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg GAS'er mest etter nå er faktisk iPhone (går vel under kategorien "Gear" det... :D)

Klart! Du får jo lagt inn både tuner og theremin på den :D

Må ha meg en ny selv, da home-knappen på min har tatt kvelden :( Bindingstida mi hos NetCom går ut i morra, så da bytter jeg til Telenor i samme slengen... Spent på hvordan prisene på iPhone 3Gs blir, og hvor mye billigere 3G blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart! Du får jo lagt inn både tuner og theremin på den :D

Må ha meg en ny selv, da home-knappen på min har tatt kvelden :( Bindingstida mi hos NetCom går ut i morra, så da bytter jeg til Telenor i samme slengen... Spent på hvordan prisene på iPhone 3Gs blir, og hvor mye billigere 3G blir!

Spent på prisene med djuice nonstop, jeg. 3G 16GB koster jo 2200kr med djuice nonstop, 3GS med 32gb kommer kanskje til å koste nærmere fire lapper med djuice nonstop eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på prisene med djuice nonstop, jeg. 3G 16GB koster jo 2200kr med djuice nonstop, 3GS med 32gb kommer kanskje til å koste nærmere fire lapper med djuice nonstop eller?

Kan aldri se for meg at den blir så dyr. I USA ligger den jo på det samme som 3G lå på, og 3G har blitt vesentlig billigere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.