Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jiwestone?


localhost8080

Anbefalte innlegg

Kjoepte min gitar hos Jiwestone..er vel bra priser og veldig bra service.

Er min foerste gitar da saa jeg vet ikke hvordan kvaliteten er, men er man nybegynner saa er det vel ikke noe dumt sted aa starte.

gibson_sg hva er det som ikke er fult saa bra med produktene..bare lurer siden jeg ikke har noe sammenliknings grunnlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg tenkte mest på produktene generelt... (ja jeg stryker alle under en kam :P )

Jeg kjøpte 2 pedaler der i mine yngre dager, og begge var en vits :P

men +et der er at jeg kontaktet dem angående wah pedalen, og sa at der var ulyder og støy fra pedalen. da fikk jeg tilbake pengene og kunne bare beholde pedalen. Det er god service det :) (men jeg kastet den da, den var ubrukelig :P men uansett kjempe-service )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min første gitar der for 2-3år siden.

En SG som jeg er fornøyd med (og 3 andre jeg kjenner som har kjøpt).

Det eneste jeg kjenner til som minus på gitaren er vell dårlige hambuckere og forlite lakk på kroppen. De andre Jiwestone gitarene jeg har prøv er helt greie, men dårlige mikrofoner igjen og kvaliteten skulle vert litt bedre. Men billig pris har de jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du vet du kommer til å spille gitar, så er det vel greit å kjøpe en god gitar allerede nå :)

visst du ikke er sikker, du vil bare teste ut og sjekke om gitar er noe for deg.. tja.. hvorfor ikke kjøpe en Jiwestone? ;)

jalla eller ikke, det går hvertfall an å spille på den.. (rekner jeg med :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt gitar derfra, kan ikke si at jeg anbefaler andre å gjøre det samme. Støy fra pickups, løse stemmeskruer og generelt sett dårlig håndarbeid fører til mye vedlikehold bare for å holde den spillbar. Servicen deres var ikke så veldig god heller, tok meg en halvtime å finne ut om de hadde sendt gitaren (handlet over nett og fikk ikke bekreftelse) fordi support-mennesket jeg snakket med så vidt forstod norsk.

Kort og godt: jeg ville gått for en annen produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en gitar der som funker greit, men jeg skal ikke kjøpe der neste gang...:P

ikke noe vondt, men gitaren er ikke av beste standaren teknisk, men den er deilig å spille på.. men hvis lyden blir dårlig, så er jo poenget med gitaren borte..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.