Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stygg musikk!


ThaGod

Anbefalte innlegg

Når du drar frem bil så må jeg jo si følgende !!

LADA er jo en kjempe success !! selger jo vanvittig mange flere biler enn Lamborgini !! *nikke*

Jepp ....... Lada er en KANON bil !! "the best there is" *nikke*

*sparke i dekket* .....det er godbilen sin det !!

Lamborgini GO HOME !! ... bare driiten !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AHA!! Skjønner!

Det kommer ihvertfall ikke med vaklevorne, uberettigete argumenter.

da blir jo den enda mer ironisk!! hohoho!!

Chrysler Voyager har jeg forresten dårlig erfaringer med. naboens gamle voyager stoppa i en tunnel, og hele greia var føkkad. gikk ganske elendig etter en halvtime inne i en tunnel.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig uenig med deg' date=' rett og slett fordi "musiker" ikke har noe med "håndverker" å gjøre. er du musiker, er du kunstner. det er to ting som henger sammen ette rmin mening.

vaklevorne, uberettigete argumenter? javel.[/quote']

"Musikeren" er utøveren - han eller hun som flytter fingrene (instrumenter) eller lar luft passere forbi stemmebåndene mens klangen blir manipulert av strupehodet og munnhulen (sang). Det ligger fysisk ferdighet bak hver eneste manøver.

"Artisten" eller "kunstneren" er formidleren - han eller hun som bruker musikerens ferdigheter (enten sine egne eller andres - som for eksempel en komponist gjør) til å få frem et budskap, et abstrakt uttrykk.

Hvor dyktig en musiker er på sitt instrument kan bedømmes, riktig nok ikke helt nøyaktig -det blir for eksempel vanskelig å skille mellom to eksepsjonelt dyktige utøvere-, gjennom en rekke objektive observasjoner av teknikk og generell beherskelse på instrumentet (rett og slett hvor effektivt de kan .

Hvor dyktig en artist er, derimot (som kunstner, altså - ikke musiker) er rett og slett en smakssak, fordi det kunsneriske uttrykk er abstrakt, og dermed ikke kan tolkes objektivt, siden det oppfattes forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... Chrysler Voyager seff.

Men Aiwass her mente at Creed var KANON musikk fordi de hadde solgt så mange plater .....

ser du linken ? ;)

Jeg håper det der var sarkastisk' date=' ellers er du virkelig treg. [i']Suksessfulle, sa jeg de var. Når noen selger over en halv million kopier av ett album på bare ett år, da er det akkurat det de er, suksessfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint. Have a cookie.

et svar som dette betyr tydeligvis at han mener seg selv suveren og overgår oss andre "lowlifes" ..... :lol:

Og hva er dette da?:

hehehe..... klarer ikke ta sånne diskusjoner seriøst

:roll:

@ GalRompe: Takk for en livlig debatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.