Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stygg musikk!


ThaGod

Anbefalte innlegg

HHOHOHOH! Hør på dere selv! Hvis noe musikk er enkel musikk, er det dårlig! Det er det dummeste jeg har hørt! Musikk skal formidle og fenge, mens etter en satriani/vai (you name it) låt sitter man jo bare igjen med følelsen av å ha vært på sirkus! Det kan være imponerende å høre på, men det er jo en musikkstil som er totalt uinteressant!

Det enkleste er ofte det beste!

Brenn alle flinkiser, brenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HHOHOHOH! Hør på dere selv! Hvis noe musikk er enkel musikk, er det dårlig! Det er det dummeste jeg har hørt! Musikk skal formidle og fenge, mens etter en satriani/vai (you name it) låt sitter man jo bare igjen med følelsen av å ha vært på sirkus! Det kan være imponerende å høre på, men det er jo en musikkstil som er totalt uinteressant!

Det enkleste er ofte det beste!

Brenn alle flinkiser, brenn!

Kunne ikke sagt det bedre selv! Vel, de trenger ikke brenne... For meg holder det om de prøver å oppsøke folk som kan lære dem litt om musikk. De kunne kanskje snakke litt med Knopfler, Clapton, Børge Petersen Øverleir osv (denne lista kunne blitt siiiiinnsykt lang, men har ikke tid:P) Nei, sjela... HVOR ble det av den....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at Goth-Synth-Metal er dårlig, som i at det har lav kvalitet musikalsk sett. Men det blir vel igjen meninger, uansett hva og hvordan jeg påstår. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor alle driver å rakker ned på popmusikk. Å skrive en knakende god poplåt er noe av det vanskeligste du kan gi deg ut på nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at Goth-Synth-Metal er dårlig, som i at det har lav kvalitet musikalsk sett. Men det blir vel igjen meninger, uansett hva og hvordan jeg påstår. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor alle driver å rakker ned på popmusikk. Å skrive en knakende god poplåt er noe av det vanskeligste du kan gi deg ut på nå til dags.

Jeg rakker ikke ned på pop-musikk. Jeg rakker ned på dårlig pop-musikk (som vi har OVERFLOD av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at Goth-Synth-Metal er dårlig, som i at det har lav kvalitet musikalsk sett. Men det blir vel igjen meninger, uansett hva og hvordan jeg påstår. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor alle driver å rakker ned på popmusikk. Å skrive en knakende god poplåt er noe av det vanskeligste du kan gi deg ut på nå til dags.

Jeg rakker ikke ned på pop-musikk. Jeg rakker ned på dårlig pop-musikk (som vi har OVERFLOD av)

Det har du rett i, men det er mange som drar alt av pop under en kam, i mye strørre grad enn metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.