Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stygg musikk!


ThaGod

Anbefalte innlegg

Man sier ikke sin mening når man ikke fortjener å ha en mening.

fysjom! Avskum! Berta i avataren din ekke no fin heller ..

Nei gi meg fri!!

Nilsefix

Thank you, o divine, omniscient authority!

Hadde helt glemt at jeg ikke fortjener å ha en mening... Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det ikke hu berta som egentlig var en mannlig virtuos? hehe... menmen, vi er forhåpentligvis alle venner i morra. (for en bra innstilling).

men jeg har franskprøve i morra. snakkes da, gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke hu berta som egentlig var en mannlig virtuos? hehe... menmen' date=' vi er forhåpentligvis alle venner i morra. (for en bra innstilling).

men jeg har franskprøve i morra. snakkes da, gutta![/quote']

Joda, det var Stephan Forté fra Adagio. Nå er det en annen mannlig virtuos - meg. :mrgreen:

Har final exam (har lyst til å si "eksamen", men det har så snodig betydning på norsk - "tentamen", kanskje) i kjemi i morgen, så jeg må også smyge. Må få inn litt pugging før jeg kryper i høyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint. Have a cookie.

et svar som dette betyr tydeligvis at han mener seg selv suveren og overgår oss andre "lowlifes" ..... :lol:

Og hva er dette da?:

hehehe..... klarer ikke ta sånne diskusjoner seriøst

:roll:

:lol: ...... have a cookie ....... blir gjerne brukt i andre forum for å gi et hint om at man ikke er interessert i vedkommendes mening .... og at han/hun helst bør finne seg et annet sted :lol:

hvis jeg da sier at jeg missliker en type musikk og syns det er dårlig og får en slik kommentar .... hehe ... ja ... who needs a cookie :lol:

vel vel ... no hard feelings ..... lykke til med eksamen eller whatever i morra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har en rett til å mislike og hate helt uten grunn og jeg syns det er en fin ting å utøve den retten' date=' men å bruke det som grunn til å påstå at noen ikke behersker det de driver med går desverre ikke ant.

Flinke growlere finnes og selv om du syns det er dritdårlig og ræva og i det hele tatt så er du desverre ikke i stand til å bedømme hvorvidt de kan det eller ikke. Ikke det at jeg mener jeg kan det heller, men en ting man bare må godta er at musikk ikke bare er "pen lyd". jeg er jævli glad i støy!! Skal ikke plage deg med den, men du kan desverre aldri overbevise meg om at det jeg ikke hører på ikke er musikk. Finito.[/quote']

it goes like this: er musikken drit, er musikeren dårlig! juhu! ikke noe mer komplisert enn det.

Jepp. Men bare i mine eller dine ører. For de som ikke har hørt om Vai er han faktisk ikke musiker en gang. Om han passerer noen på gata kan han fort mistenkes for å droppa litt for mye syre. For mange finnes han ikke engang... Far out dude. Jeg liker Morbid Angel. Tray Azagtoth er flink til å syn.. øh.. Romle. Tom Waits er flinkere. Mike Patton er flinkestest. Men Tom og Mike romler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud ja...!

Jeg tror Eddie Wedder fra Pearl Jam kunne funka veldig bra med de to også for å gi litt kontrast!!!

Så kan Dinosaur JR og Soundgarden være band og kompe!!!

Herregud så fint å oppdage andre som tør å like grønsj og anna "fæl" musikk i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

ihuga grunge fan jeg ja hehe .... har du ikke sett signaturen min hehe

"Massive Grooves From The Electric Church of Psychofunkadelic Grungelism Rock Music"

:D

YEAH ........ Alice, Soundgarden, Mother LoveBone, Temple of the Dog, PearlJam, Hater, STP .... you name it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel some baaad energy here......ikke bli for debatterte da, det er jo uansett opptil hva folk mener. Jeg som et eksempel, vet at trommisen til mayhem er god, men jeg liker ikke bandet. Som alle vet(det håper jeg da) så er alle musikere gode, på sitt nivå :D og da kan jo ikke et vand være dårlig :D Ser du :) Men, man kan selvsagt synse og mene, men det er alltid unødvendig med all kranglingen, noe bedre blir det ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subjektivitet er roten til alt ondt.

Pinglete pingler fra pinglemania. Her hevder alle og hver sin rett til å diskutere fritt om alt, i samme åndedrag skal hver og én definere hva som er verdt å diskutere. Å bruke mye tid på å engasjere seg i diskusjoner som opplagt ikke engasjerer virker bortkastet. Kanskje noen bør skrive noen leksjoner rundt debatt, diskurs og kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Alice in Chains på Sentrum Scene i 1993 ...wohh...

KANON konsert skal jeg si ..... det råeste av alt var å bli invitert ut på Pub av selveste Lane Staley !!

så også PearlJam samme året på Kalvøya .... *thumbs up*

hehe... Grunge er ikke fæl musikk i mine ører :lol: ....

men hyl og vræl som blandt annet Arch Enemy eller hva det heter .... et kvinnfolk som høres ut som hun har Multipleorgazms og nærdødenopplevelser + er i stemmeskifte på en gang hehe..... ikke bra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Mye av grungen er urettmessig beskyldt før å ha tatt livet av "bra rock" osv, ved å selge på det å være dårlig, men unnskyld meg! Det må være en mildt sagt upresis påstand!

Såklart har du sånne som Kurt Cobain som mer eller mindre har blitt det offentlige ansiktet til Grunge og som lagde alle låtene på omtrent to grep. Men å med den påstanden om at Grunge drepte "bra" musikk, anklage Pearj Jam, Dinosaur, Melvins, Soundgarden, Stone Temple Pilots osv osv, for å ikke nevne all vannvittig råe Stonerrocken som er avleda ganske mye av grunge, for å være DÅRLIGE er bare forstyrra...

Men jeg sa det fordi ofte bemerker folk den skranglete lyden og at det ikke er like tight som dagens ørevennlige produksjoner.

You know... "Ee-roo-nee"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunge kan ikke ta livet av god gammel rock ...... Grunge er videreført fra god gammel rock ..... hør bare hvor mye Zeppelin det finnes i enkelte av de banda .... hehe....

Eddie Vedder i Pearl Jam påstod i et interview før Atlanta konserten for noen år siden at King's X var opphavet til Grunge ... kult

King's X var gjesteartister på låta W.M.A på den konserten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.