Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er det vanskeligste du kan?


BoBo

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OH jeah!

bare for å vise dere at jeg eier dere alle, så har jeg lagd min egen versjon . Den har litt sånn russisk preg over seg , for jeg er så opptatt av min favoritt del av russland , nemlig dens varme strender , og deilige langbente damer i lite klær som vandrer til lystig musikk nedover Moscow Beach .. så her er mitt tom dooley bidrag , den har kompleke ting i seg asså!

OWNED!!

http://www.bandrommet.net/musikk/Tom.mp3

jobba med en kontinuerlig nå i et par uker... takker på forhånd for positiv omtale

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vært artig med en liten hastighetskonkuranse.. Hastighet på gitar er ikke det som imponerer meg mest, men det er like så fult imponerende å se på at noen gjør noe fort og presist, <dårlig sammenligning>det blir som å se en fotballspiller trikse med ballen på en utrolig bra måte (behøver nødvendigvis ikke bety at han er en utrolig flink fotballspiller, men like så fult imponerende). </dårlig sammenligning>

Så, hvorfor ikke.. få se en video der du drar det du kan til de ekstreme grenser. Spille så fort og imponerende du klarer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan se en lengre versjon et annet sted på forumet. Da kan du sammenligne og se om det er speedet opp eller ikke.

Så, nei, jeg er ikke så kjip at jeg jukser på en teit "konkuransse". Du får vente til du får høre med lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.