Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er det vanskeligste du kan?


BoBo

Anbefalte innlegg

nei huff ....

(integum ((hahaha)) jeg skal også begynne å ha ironi-blokk , så jeg skal lage første post i Yngtchie Modus nå)

ER HASTIGHET DET VIKTIGSTE!?? Åh herregud integum du er jo helt på jordet. Hvis jeg noen gang finner deg , skal jeg rive av deg hue og bruke tunga di til å male båten min med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ER HASTIGHET DET VIKTIGSTE!?? Åh herregud integum du er jo helt på jordet. Hvis jeg noen gang finner deg , skal jeg rive av deg hue og bruke tunga di til å male båten min med!

LOL.

@ Mr. Bungle: Jeg prøvde ikke å starte en krig med språkbruk, jeg brukte et uttrykk som -i hvertfall på engelskspråklige forum- er ganske vanlig i forbindelse med "how fast can you play"-threads. Ja ja, samma det...

Jeg tror forresten jeg begynner å legge merke til hvem av dere som har sarkastiske tendenser. :P Jeg har ikke vært her så lenge, og har ikke lært hvert medlem å kjenne ennå, så dere får unnskylde misforståelsene. Jeg kommer fra Petrucci-forumet, så jeg er vel litt for vant til å ha følerne ute for troll og "speed-freaks".

"Accept this peace offering as a token of my good intentions"

*Holder frem en død Strat*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.