Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er det vanskeligste du kan?


BoBo

Anbefalte innlegg

teit tråd.

sorry, bare måte si det. hvordan måler man dette?

Skills-o-meter?

Du tar gjennomsnittlig bpm i låta, ganger med gjennomsnittlig tonelengde i låta (to 16-dels noter + en 8-dels blir 13 + 1/3) del på antall prosent odde taktarter i låta, legg til prosenttallet på hvor mye spesielle teknikker som brukes i låta (sweeping, tapping, strengehopping etc) og del på 365. Legg til lengden på låta i sekunder/6 (utholdenhet vet du..) så har du det..

Eller bare bruk hjernen. Den låta/soloen etc du kan men syntes er vanskeligst å gjennomføre er den vanskeligste du kan..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synes ikke dette var så tåpelig som alle skal ha det til. Når det gjelder klassisk musikk, er i alle fall dette veldig lett. Jeg vil si at det vanskelige stykket jeg kan spille på fløyte er Chaminade-Concertino in C, og Mozart i G. På piano vil jeg si Knut Nystedt - toccatina, eller kanskje Grieg-Gangar. Dere skjønner poenget mitt. Selv om ikke det blir helt på samme måte, går det jo ann å si det samme på gitar. Hvilken låt behersker du, som du synes det er vanskeligst å beherske? Klarer du kanskje hele Satch Boogie? Skriv opp den. osv. Selv kan jeg ikke så mange "stykker" på bass. Men driver å lærer meg DonnaLee, og håper å kunne plusse på den om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.