Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er det vanskeligste du kan?


BoBo

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vet ikke helt. Alt det vanskelige jeg kan er liksom like vanskelig, og det vanskeligste måtte da være det jeg ikke klarer å spille.

Jeg kan/har kunnet en del Symphony X/Dream Theater-greier som jeg spilte med bandet mitt før (mange av disse er litt rustne, siden jeg ikke har spilt dem på en stund):

Av Dream Theater: Under a Glass Moon, Erotomania og Fatal Tragedy (lærte aldri soloen i Fatal helt ferdig - improviserte vanligvis den siste halvdelen). Av Symphony X: Sea of Lies og Communion and the Oracle (ble aldri ferdig med å lære hele Communion).

Ellers kan jeg soloen i Symphony X' Of Sins and Shadows, intro-sweepingen i Symphony X' Smoke and Mirrors, intro-sweepingen i DT's Glass Prison (jævlig vrien å spille presist), introen til The Inner Road av Adagio, og et par andre ting jeg ikke kommer på akkurat nå.

Det vanskeligste jeg kan er antagelig noen av soloene jeg har skrevet i mine egne sanger sammen med bandet mitt. Meningen var å skrive utfordrende greier, og det ser det ut til at jeg klarte; det er fremdeles et par ting jeg ennå ikke klarer å spille.

Ellers kan/kunne jeg denne her ganske bra - muligens det vanskeligste stykket jeg kan:

http://chopsfromhell.com/guest_broderick2.html (sjekk videoen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gutter..helt seriøst.. vi skal ikke bare lage en fastet gitarnorge member contest da??

Bli ferdi med det en gang for alle liksom :-P

Slik jeg ser det er ikke dette det samme. Sånne "hvor fort kan du spille?"-tråder er helt klart idiotiske, men denne tråden her går ut på stykker, ikke bare hva du kan, men hva du personlig synes er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør vi! Hvilke regler skal gjelde?

Finne på et eller annet som vi skal spille.. bør være noe helt basic. Bare for å bevise den fysiske teknikken liksom. F.eks. Alt. picking?

Hjelp til med noe du Euph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternate picking er fint. Kan ha flere linjer, en linje på en streng, en som går over to, og en linje som hopper over en streng. Den første som poster en innspilling legger ved tab, så har vi en greie.

Er kjempefint for å få en visjon på hva som er overkommelig. Regner med at mange her spiller kjappere enn jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? F*aen, så harry...

Kan godt poste noen gamle videoklipp, men gidder ikke ta opp noe nytt bare for en "piiiiiip contest"...

Ikke lov å si p*enis? Jeg føler meg verbalt kastrert...

Jasså Aiwass ...... la deg provosere, men ikke start noen krig med neandertalerspråk ..... man bør ha større ordforråd enn som så .... eller hür ?

Mr.Bungle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.