Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Relaxing


nettrom

Anbefalte innlegg

Det høres ut som for meg at gitaren din er stemt litt under. Spesielt merkbart når du bruker litt vreng.

Og så synes jeg at timen din kanskje er litt firkantet? Prøv å slippe deg litt mer løs. Skru opp volumet på kompet mens du spiller om nødvendig. Kan nesten høres ut som om det er problemet

Ellers synes jeg du har en fin gitarlyd (selv om den er for "klinisk" for min stil). Burde kanskje mixet gitarene generellt litt lenger bak i mixen, kanskje med unntak av begynnelse?

vel, det var iallfall min 2 øre® :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey , sitter å hører på det nå , og det første jeg merker , der at du virker velddig usikker når du spiller . For det er så lite anslag eller styrke i tonene , det virker lissom som du såvidt er borti strengen med plekteret til tider. Er ganske tilbakeholdent og "pinglete" da,for å overdrive.

Mye fine fraser og vendinger da . En del fine ideer lissom .

En del sånne småting som sikkert TheMuthin vil påpeke :P

Men det var helt ok sånn generellt sett .. Er litt ute av time mot slutten og litt sure bendinger osv .. Men absolutt fint !

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var fint jeg! Skikkelig deilig å høre på, navnet relaxing passet bra! Men kan være litt enig i at det blir litt lite styrke i tonene på cleandelen, spesielt et lite parti rundt 0:53, der er det veldig vanskelig å høre hva du spiller. Det drukner liksom i kompet!

Men jeg skal ikke late som om jeg har mer peiling enn jeg egentlig har lenger, syns det var en kjempefin låt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix: En TC 1210 ;)

Kul låt, litt enig i at gitarspillet ble litt lavt, men ikke for pinglete, passet veldig godt inn, men nivået kunne ha vært høyere. ellers kule og passende fraser i soloen mot slutten der, likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.