Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP av eldre type


The Euphor

Anbefalte innlegg

Japp, japp. Ibanez kjenner jeg greit til. Warmoth har jeg et par av. Trenger noen tips til morsomme ESP modeller som jeg kan finne på Ebay. Gjerne noen rÃ¥tips til modeller Ã¥ unngÃ¥ ogsÃ¥. USA eller Japan spiller liten rolle for meg (sier seg kanskje selv med Ibanez i Ã¥revis...), men kom gjerne med det du vil av info. Heftig grafikk er ingen uting! Men gitaren bør helst være fra 80/90-tall. Ikke like ivrig pÃ¥ dagens modeller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prisklasse da, spiller det noen rolle?

Jeg har ofte lurt på de der ESP Stratocasters. Hørt rykter om at enkelte modeller er mye bedre Ã¥ spille pÃ¥ enn Fender i samme prisklasse.

Kirk bruker en slik på f.eks Unforgiven.

Bare hold deg unna LTD-kh 202 og billige LTD-er... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke peiling for å være ærlig. Hvis jeg kunne valgt en eldre ESP, sÃ¥ ville de blitt de gamle Explorerene som ser ut som Gibson.

Er ikke helt sikker på modellnavnet, James Hetfield eller Microdomus kan vel svare på det.

MX-250. Koster en venstre testikkel.

Horizon fra 80/90 tallet er visstnok veldig ok, så lenge de er i bra stand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen Lynch modeller. Og det var vel strengt tatt en Lynch i Debris' eie som fikk meg litt interessert. Fikk såvidt spille en maj7 pÃ¥ den, og det var noe der.

Utseendet ellers spiller mindre rolle enn at gitaren er en god gitar. Horizon har jeg også sett på. Page Hamilton har jo en rosa en. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.