Web Analytics
Jump to content

ESP av eldre type

The Euphor
 Share

Recommended Posts

Japp, japp. Ibanez kjenner jeg greit til. Warmoth har jeg et par av. Trenger noen tips til morsomme ESP modeller som jeg kan finne på Ebay. Gjerne noen rÃ¥tips til modeller Ã¥ unngÃ¥ ogsÃ¥. USA eller Japan spiller liten rolle for meg (sier seg kanskje selv med Ibanez i Ã¥revis...), men kom gjerne med det du vil av info. Heftig grafikk er ingen uting! Men gitaren bør helst være fra 80/90-tall. Ikke like ivrig pÃ¥ dagens modeller. :)

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vel, jeg har ikke peiling for å være ærlig. Hvis jeg kunne valgt en eldre ESP, så ville de blitt de gamle Explorerene som ser ut som Gibson.

Er ikke helt sikker på modellnavnet, James Hetfield eller Microdomus kan vel svare på det.

Vel, jeg har ikke peiling for å være ærlig. Hvis jeg kunne valgt en eldre ESP, sÃ¥ ville de blitt de gamle Explorerene som ser ut som Gibson.

Er ikke helt sikker på modellnavnet, James Hetfield eller Microdomus kan vel svare på det.

MX-250. Koster en venstre testikkel.

Horizon fra 80/90 tallet er visstnok veldig ok, så lenge de er i bra stand ;)

Har funnet noen Lynch modeller. Og det var vel strengt tatt en Lynch i Debris' eie som fikk meg litt interessert. Fikk såvidt spille en maj7 pÃ¥ den, og det var noe der.

Utseendet ellers spiller mindre rolle enn at gitaren er en god gitar. Horizon har jeg også sett på. Page Hamilton har jo en rosa en. :D