Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP av eldre type


The Euphor

Anbefalte innlegg

Du må sjekke ut ESP Mirage Custom / Deluxe. Knallgitarer!

Har selv en Custom i daglig bruk, gitar uten sidestykke. :)

Custom:

Min `87 modell, den til høyre:

P6170044.JPG

Andre flotte Custom`er:

1987espmiragecustom.jpg

RedESP2.jpg

mirage_ctm_4.jpg

Deluxe:

DSCN1937.jpg

DSCN0015-5.jpg

5544-1.jpg

Har hatt mange gitarer i omløp, Miragen er foreløbig den eneste som aldri går ut, har meget lyst på en til ;)

Pleier å være en 3-4 på ebay, men akkuratt nå er det dårlig. Ligger fra 4-5 til en 10-11 lapper. Bred variasjon i finishen for dem som liker sånt.

Verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har funnet noen Lynch modeller. Og det var vel strengt tatt en Lynch i Debris' eie som fikk meg litt interessert. Fikk såvidt spille en maj7 pÃ¥ den, og det var noe der.

Utseendet ellers spiller mindre rolle enn at gitaren er en god gitar. Horizon har jeg også sett på. Page Hamilton har jo en rosa en. :D

Slanger og hodeskaller har en hypnotiserende virkning vet du :lol:

(Customshop Skulls n`snakes Lynch, blodharry, men faktisk veldig god gitar!)

Lover at du skal få klå så mye du vill på Lynch`n hvis du stikker nedover igjen :)

Horizon og Mirage er gode forslag.

Bare styr unna de som blir levert med ESP stemplet Floyd (lette å kjenne igjen på god avstand da den ene siden er buet)

Noen Lynch modeller ble levert med denne Floyd`n en kort periode, noe Lynch var rasende over!

Jeg digger 400 og 800 series men det er rene vintagetype stratter.

Vintage plus er også gode gitarer og de finnes jo og med Floyd og hum/sing/sing.

Ligger noen fete brukte Horizons på Isibashi sida nå med veldig OK priser.

Ellers så lager customshopen til ESP ting som ligger tett opptil Suhr, Anderson osv.

Har prøvd endel av de og de har alle vært meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er jevnt over god kvalitet på alle 80s japse-ESPene jeg har prøvd, vil ikke tro at den der er noe unntak.

Spørs på standen, men sånn det virker av annonsen er den verdt rundt det han krever for den. Jeg betalte

7k for en tilsvarende gammel, strøken mirage custom. Kan ikke regne med å få en tilsvarende billigere på Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn Staffan sin gamle gule scalloperte, den er fet. Ellers så hang alle Lynch modellene hos Sunset Custom når jeg bodde i LA. De var fete.

Haha hver gang du skriver noe her så er det liksom Staffan og Lynch og den gode gamle custom shop-sjappa der Ozzy spydde i ei malingsbøtte som ble en legendarisk finish man aldri har sett maken til, på den tida da Suhr og Anderson fortsatt var venner og tok seg noen pils på verkstedet etter stengetid sammen med Tyler og Fender og Lester og jeg vet ikke hvem! Du må aldri, aldri slutte med disse koselige faktoidene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hver gang du skriver noe her så er det liksom Staffan og Lynch og den gode gamle custom shop-sjappa der Ozzy spydde i ei malingsbøtte som ble en legendarisk finish man aldri har sett maken til, på den tida da Suhr og Anderson fortsatt var venner og tok seg noen pils på verkstedet etter stengetid sammen med Tyler og Fender og Lester og jeg vet ikke hvem! Du må aldri, aldri slutte med disse koselige faktoidene :wub:

Når Staffan spilte i SOA fikk han spons fra ESP og fikk laget en custom one of a kind ESP med marmor finish og noe romertall eller noe greier nedover halsen. Den ble stjålet rett etter han fikk den da en eller anne narkis brøt seg inn i leiligheten hans. Så hvem har en marmor ESP hengende?

Ellers hadde SC noen Lynch ESP gitarer dekt med plysh hengende. En lilla og en tigermønstret. Blir ikke kulere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.