Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

CAA OD-100 Classic +


leo

Anbefalte innlegg

Siden Tyler-tråden min gikk så bra, tenkte jeg å provosere med nok en ting.

Jeg påstår at dette er verdens beste amp. Ingen over ingen ved siden av.

Hva sier dere? Hype eller sannhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, dette kommer jo helt ann på hva slags behov man har, men den er helt klart av høy klasse.

Den dekker alle områder, og den gjør det godt, men det er kanskje ikke godt nok for noen.

-Selv liker jeg den kjempegodt, men 2x12 versjonen burde vært lettere å få tak i i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dette kommer jo helt ann på hva slags behov man har, men den er helt klart av høy klasse.

Den dekker alle områder, og den gjør det godt, men det er kanskje ikke godt nok for noen.

-Selv liker jeg den kjempegodt, men 2x12 versjonen burde vært lettere å få tak i i norge :)

2x12 combo? Lages det i hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så den pÃ¥ CAE nettsida, gleder meg til jeg fÃ¥r rÃ¥d og muligheten til Ã¥ kjøpe en slik en :)

Hm... Den er vel fra Bradshaw-tiden. Er Suhr som lager de ampene nå. Tror ikke han lager 2 x 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Tyler-tråden min gikk så bra, tenkte jeg å provosere med nok en ting.

Jeg påstår at dette er verdens beste amp. Ingen over ingen ved siden av.

Hva sier dere? Hype eller sannhet?

Jeg har prøvd mange variasjoner av OD-100'en, og den gamle, dvs. den første modellen eier de resterende.

Dessuten kommer det jo ann på smak, OD-100'en er jo en tvers gjennom rockeamp, som tilfeldigvis kan brukes til en del andre ting og, men i utgangspunktet er den jo "bare en annen" modda marshall-greis. Til blues har du jo f.eks. Dumble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting funker for alle.

Så faktisk en fyr pÃ¥ et forum nÃ¥ som ønsket Ã¥ bytte sin OD100 topp mot en Axe FX :lol:

Haha, så det selv. Tror han kommer til å angre til slutt, eller hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så det selv. Tror han kommer til Ã¥ angre til slutt, eller hvem vet...

Mulig, hvem vet.

Jeg har aldri prøvd en OD100 topp, bare hatt 3+ preampen.

Men jeg har hatt en haug med andre hiend topper og hadde ikke byttet noen av dem mot Axe`n.

7.0 oppdateringa gjorde at jeg er helt fornøyd og det trenger egentlig ikke skje mer oppdateringer for min skyld haha.

I`ve gone ampless :)

Men det er nok ingen tvil om at de forskellige OD100 variantene er noe av det ypperste som kan skaffes, det er jo bare å se på hvem som bruker de!

Virker nesten som tyngre metal er den eneste sjangeren den ikke er så utbredt i.

Suhr kommer vel snart med 4kanals preampen nå og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påstÃ¥r at dette er verdens beste amp. Ingen over ingen ved siden av.

Hva sier dere? Hype eller sannhet?

Beste er en veldig subjektiv måle-enhet (særlig når den tas ut av sammenheng som behov, krav, bruksområde etc).

Derfor er det som er verdens beste for deg, ikke nødvendigvis det for meg.

Så verdens beste amp, gitar, band, film, etc er kun subjektive sannheter og derfor helt håpløst å diskutere (men det var kanskje målet ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.