Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Comfortably Numb, INSANE IMPRO!


Peacefrog

Anbefalte innlegg

Susingen er det ikke så veldig mye jeg kan gjøre med, det er tatt opp rett i mic´en på MacBook, så jeg egentlig overrasket over at det ikke hørest ut som en tørketrommel på speed. Får prøve å skru litt i GarageBand.

Takk for tilbakemeldinger!

Moar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er stille og rolig i denne tråden.

Hvis det er helt knall det som spilles, får man omtrent ikke svar, og er det dårlig, går dere den sureste platekritiker det er mulig å oppdrive en høy gang. Fikk ikke hørt kuttet- men så ille kan det da ikke ha vært.

Tipper Peacefrog føler seg skikkelig velkommen, etter en slik behandling etter 7 innlegg.

Det er faktisk lov å være hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du treffer et menneske du ikke kjenner godt, som sier "Hva synes du om den nye tskjorten min?" så svarer vel dere trolig at "Det er det styggeste jeg har sett i hele år, at det går an å ha så dårlig smak!" - eller svarer dere at den sikkert er grei nok, hvis dere ikke liker den?

Her er det snakk om å ta i mot nye forum- medlemmer på en hyggelig måte. Hvis man ikke i det hele tatt klarer å finne noe positivt, eller ikke klarer å pakke inn kritikk på en litt hyggelig måte, synes jeg som privatperson at man kan holde kjeft. Jeg vil gjerne understreke at dette ikke er moderering.

Jeg antar at Peacefrog ikke er profesjonell musiker. Det at han legger ut noe, og bidrar, er prisverdig i seg selv. På det grunnlaget finner jeg enkelte innlegg her helt oppunder upassende, det er det jeg påpeker. Det er ikke meningen at andre må være enige. Dessuten var "utblåsningen" i det forrige innlegget delvis ment som en kommentar på den generelle trenden på hvordan innspillinger blir mottatt på forumet, og ikke nødvendigvis ment som kjefting på enketpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.