Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feite trommevideoer


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tidenes trommesolo? Veit ikke helt jeg.. For mye randomness. Joda, han gjorde mye kult, men det blei for liten sammenheng, for mye random og altfor langt :)

Roar sine hadde jeg heller ikke helt sansen for. Sannsynligvis grunnet musikksmak :)

Nei, gi meg heller Chad Smith. Det er smakfull trommis i mine ører!

Trommesolo slik de skal være. Korte, kule, og de skal få med publikum!

Jeff Porcaro er jo også en legende, og det er vel ikke mye tvil om hvorfor!

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilt bra dobbeltpedalspill på den gitt. Ser at Kalessin har racka opp over en halv million views på videoen sin til høyre der òg, imponerende.

Min favorittrommis:

Han har alt; bra tammearbeid, cymbalarbeid og dobbeltpedalen svinger noe helt vilt.

Trommelyden her er den beste jeg noen sinne har hørt. Tilegg er Reno greit kjapp og slår som han mener det.

Liker spillinga hans bedre da de dreiv med thrash. Detaljert og mye mer som skjer enn på de mer minimalistiske skivene som kom etter, så godt som null brekk på de.

Finner ikke noen videoer av Manifest, men Alessandro er glatt Norges beste trommis i mine ører.

Tror dette må være personlig rekord i å bruke adjektiver. Skulle vært trommis kjenner jeg.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.