Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er beste miniforsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pocket Pod er genial hvis du ikke trenger høyttaler eller kan tillate deg å ta med dette utenom.

Da har man ganske mange flere lydmuligheter mtp. alle forsterkermodellene, og alt du måtte trenge av effekter også.

I tillegg har den tuner, noe som jo er svært praktisk. Dette har vel forsåvidt Orangen også, men.

Har en selv, som jeg tenkte jeg skulle bruke til dette formålet. Blir ikke brukt så mye som jeg trodde, så du kan sikkert kjøpe den av meg hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är inne på att köpa en Marshall MS 2 eller MS 4. Jag ska inte använda den som övningsförstärkare utan bara som typ allsångs-uppvärmningsförstärkare till bandet innan ett gig, eller om jag vill ta med den till barnehagen och rocka för barna eller till att ta med hem till en kompis bara för att skissa på låtar.

Plus för MS 2:an är att den är mer portabel än MS 4:an men minuset är att den inte har en gain-kontroll. Hm, någon här som har erfarenhet av någon av de här som har lust att skriva några rader? Dere som har en MS 2:a, savner dere gain-kontroll?

Andrar tips på microförstärkare mottages tacksamt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.