Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er beste miniforsterker


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hej och tack för tipset. Jag har haft en sÃ¥n och den hade gjort jobben perfekt bortsett frÃ¥n att den tyvärr är allt för stor i den här konteksten. Sen jag köpte Orange Tiny Terror sÃ¥ har jag blivit litt kräsen pÃ¥ storleken :) . NejdÃ¥, men helst ska den gÃ¥ att fippla in i gitarrcaset (softcase), det hade varit pefekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg hatt noe mindre med brukbar lyd, tror jeg at jeg hadde gått for en POD eller noe lignende, samt sÃ¥ store PC- høyttalere jeg hadde hatt plass til. Det blir to enheter, men det er fleksibelt utstyr man kan bruke sammen eller hver for seg i mange sammenhenger. Blir kanskje for stort til en softcase det ogsÃ¥, men ærlig talt, de knøttsmÃ¥ "stack"- tingene, er leketøy, ikke gitarforsterkere. Da er det bedre Ã¥ ta med en kassegitar. Det eneste et sÃ¥nn "Marshallstack" i miniformat er brukbart til, nÃ¥r deg gjelder Ã¥ lage morsom lyd, er Ã¥ gaffe fast kabelen skikkelig, og fÃ¥ en kar til Ã¥ svinge den i sirkler for deg, for Ã¥ lage doppler- effekt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uppfinningsrikt :) .

Jodå, jag är helt införstÃ¥dd i att en sÃ¥n liten sak aldrig kan lÃ¥ta lika bra som en "riktig" förstärkare men det är just det att den är sÃ¥ lätt att ta med sig som är orsaken att jag eventuellt vill ha en. POD eller liknande + datorhögtalare ger antagligen mycket bättre ljud men dÃ¥ förvinner "lättheten". Om jag ska använda den backstage när vi giggar och ska använda kassegitarr istället sÃ¥ mÃ¥ste jag ju ta med en kassegitarr i tillägg till elplankan/plankorna och det blir ju inte heller sÃ¥ portabelt plus att jag tänker att det i alla fall borde lÃ¥ta litt tuffare att spela Smoke on the water genom Marshallen pÃ¥ jobbet (barnehagen) istället för att använda kassegitarr. Men jag kan ha fel eftersom jag inte har testat en sÃ¥n. LÃ¥ter det TOTALT skräp sÃ¥ är det ju inget att ha men lÃ¥ter det litt bra och litt skräp sÃ¥ kan det vara kul, tänker jag :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod og headset for meg.

I mine ører må små (fysisk) høyttalere bli fryktelig dyre før de låter noe særlig.

Et annet alternativ er Vox Amplug (Amp-plug??)

Valen her på forumet hadde en "metal"-versjon, og den låt faktisk fett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, jag har haft en sån Amplug och jag var inte imponerad. Jag kommer inte ihåg vilken version det var, Classic rock eller Metal. POD med headset eller Amplugen har tyvärr inga inbyggda högtalare (så vitt jag vet) så då behöver jag högtalare i tillägg och återigen så minskar portabiliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.