Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumets første store greie :D


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Elektrisk Ål-reit! (thank you thank you)

Jeg og min gode venn fra Fredrikstad Integrum sitter på msn og diskuterer Vai (as usual) .. og bestemmer oss for å lage en liten jam-track greie sammen.. Men etter litt om og men , bestemmer vi oss alikevel for å bare drite i DET og lage en for hele forumet isteden..

Greia er :

Vi stiller med et litt happy funky blues aktig track , og så er det opp til dere å spille den feteste lead-gitaren dere kan over detta .. Alt er lov , tror vi :P vi kom ikke på no smarte regler iallefall..

Så dere får laste ned tracket som ligger her http://home.no.net/jonhh/forum/fretboards.mp3

liker dere ikke , så kommer det ikke på tale å bytte det .. så ikke snakk om det engang -.

Vi syntes detta var en veldig artig ide , så da setter vi det igang nå .. foreløpig tidsfrist er til fredag.. Og vinneren vil bli kåret vha en poll , tror vi .. vi får se. bare tiden vil vise!! så spill til gripebrettet deres er dekket i et fint lag blod...!! READY SET GO!!!!

Nilsefix og Integrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går vel ikke an å legge ting ut her om jeg skjønner riktig

så kanskje vi skal lage en soundclick konto som alle kan ligge på like godt? som alle får passord og brukernavn til ..:

hadde vært kult , no?

hva syntes folk om det?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thats the point yes ..

syntes kanskje den var litt ensformig jeg og:P egentlig skulle vi ta backingen til Satriani - Why , men vi bestemte oss av en eller annen grunn for den der..

så da blir det sånnn

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS! ENDRING!

Etter Gnome sin lille tankevekker, så har jeg og Nilsefisk kommet frem til at tracket var for langt. Vi har nå oppdatert tracket som ligge på serveren, og det nye er nå "bare" 2:20 min langt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.