Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumets første store greie :D


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Synts du er out of time en del.

Henger ikke helt med. Synths også lyden er sånn at på chorder så kræsjer tonene sammen , veldig.

Men det var helt ok . Litt kjedelig kanskje ...

uff , får ikke spilt inn bidrag jeg :( har spilleforbud pga. senebetennelse :( :( :(

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bestem dere. er jeg frempå eller bakpå. :)

menne, jeg synes ikke jeg er ute av time...det er slik jeg synes er riktig timing egentlig. Hvis dere hører etter så fraserer jeg ofte mot slutten...slik at jeg faktisk kommer tidsnok inn

Lyden er ikke helt topp nei, skal innrømme det. Fikk ikke tid til å eksperimentere før strengen røk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke jazzere...

Men slik er det med time, avhenger av stilart og opphav. Fikk et annet inntrykk av gitaren med den siste mixen. Savner fortsatt Floyd Rose aktivering... Ja, du har fortsatt Peavey Nitro'n! :D

Synes det var bra spilt jeg. Eneste som var skikkelig dårlig var egentlig det lamme backingtracket noen postet i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peavey Tracer takk :) Joda, har den men det er i østfold i tilfelle pappa får lyst til å spille litt. har ikke spilt på den siden 1997 tror jeg :) Jeg er ikke akkuratt noen vib-arm guru :)

Prøvde å komprimere backingtrappet itt, samt gi det et lite push rundt 63 Hz. Hjalp litt iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt topp tHeMuTh|n, for meg var de ikke noe å klage på.

Jeg likte at du bare dro det helt ned til blues og ikke eksprimenterte med sjuke tappe licks osv. ikke at det er noe galt med det, men jeg synes at vanlig blues spilling passer bedst til dette kompet.

Lyden var jo knall, masse mellomtone ;-) (GMM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da Nils, men synes din var helt vill på den andre måten. Det som var kult med tHeMuTh|n var at det var dratt ned til skikkelig blues.. det blir liksom enten eller :D

(forresten Nils broren min digger det ene tappelicket i versjonen din, han setter på seg headphonene og sier "hysj" og mens han hører sier han "åhhhh så sjukt rent og bra det er, han nilsefix er vilt god)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk og hjemme fra skolen, så jeg har lekt litt med noe selv nå, men får se om jeg tør å legge ut noe. Kvaliteten på opptaket er fryktelig dårlig!

Må se å få investert noe i en ordentlig mikrofon og litt forskjellig stash når jeg får penger mellom hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.