Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal for ikke-metallere


Eivind August

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror vi metalheads kan forholde oss til Meshuggah :D Er ikke mange uten oss som liker det... Men hvorfor? Fin musikk :)

Klarete å fÃ¥ samtlige i klassen min til Ã¥ like New Millenium Cyanide Christ. Er dog musikklinja, sÃ¥ de synes jo mye musikk er "interesant". Var fantastisk Ã¥ se klassikerne sitte Ã¥ prøve Ã¥ telle takter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått, jeg vil ikke ha fjortizz-gay-shit, jeg tenkte mer pÃ¥ interessant musikk innenfor metalsjangeren som man kan like rent musikalsk i tillegg til at det er heavy. Hvis det makes sense :P

Porcupine Tree har en del skikkelig heavy greier, og en del rolig. Det er et band jeg virkelig liker. Rush kan også funke om du liker det litt prog, ikke spesielt heavy, men de har sine låter de og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcupine Tree har en del skikkelig heavy greier, og en del rolig. Det er et band jeg virkelig liker. Rush kan også funke om du liker det litt prog, ikke spesielt heavy, men de har sine låter de og:D

Den forrige lærer'n vår fikk oss til å se på liveopptak av Porcupine Tree i timen. Jævlig kul lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått, jeg vil ikke ha fjortizz-gay-shit, jeg tenkte mer pÃ¥ interessant musikk innenfor metalsjangeren som man kan like rent musikalsk i tillegg til at det er heavy. Hvis det makes sense :P

hvis 'heavy' ikke nødvendigvis er triple basstrommer og OL i shredding, SERIØST sjekk ut Neurosis. dette er musikk for musikklyttere, ikke musikk for musikere. den formidler en stemning, ikke hvor mange hundre tusen timer du har tilbragt med ei fjøl på fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.