Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head - The Blackening, special edition


Aphelion

Anbefalte innlegg

Jeg kom kl 19.10. Og da hadde allerede COB begynt:( Men lyden deres var dass. Ellers veldig bra. Machine Head funket. Men når jeg ikke har hørt noe på de før ble det litt kjedelig. Kunne ikke tekster etc. I tillegg spilte de altfor høyt etter min smak. Jeg stod i direkte linje foran høytalerne.

Men FY FAEN så konge Slipknot var. Skuffet ABSOLUTT ikke. Er superfornøyd med konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh grow up, Machine Head er konger. :)

Dere alle har et rart hat imot Alexi laiho og resten av CoB,.

skjønner ikke hvorfor.. tror nok de hadde det mest melodiske/ tekniske og feteste som ble spilt der...

(og nei jeg sier ikke att det å være teknisk er å være best)

Men jeg liker det sånn :P jeg tror rett og slett CoB eide resten.

selv om slipknot er mest "mainstream" av alle banda og hadde sikkert klart et større publikum der enn de 2 andre banda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte litt tid på å komme oss til Oslo, så gikk «dessverre» glipp av Boredumb :P

Machine Head var TOTALT overlegent. Slipknot funker til tider på plate, men faller fullstendig gjennom live. Makan så intetsigende og uinspirerende! Og den jævla Tom Waits-perkusjonen som aldri er tight søpler til ytterligere... Neh, all hope is gone :P

Forøvrig, dårligste forsøket på circlepit jeg noensinne har sett - 15-20 Skliknott-kids som dytta lett på hverandre og fniste. :glare:

Hahaha kan nesten se for meg aphelion styrte inni "piten" og dytter og deljer laus på små kids som flyger rundt i konsertlokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg såg gjennom livematerialet på plata no, og fytti helvete kor ute Demmel er på full force-låtane. Jeeezzz..... Han er jo ikkje i nærheten av å klara å spela riffa, og milevis unna soloane sine. Mogleg han berre var eksepsjonelt drita, eller hadde ein katastrofal dag på jobben, men desse låtane burde etter mi meining ikkje vore tekne med då det er direkte flaut å sjå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Brukte litt tid på å komme oss til Oslo, så gikk «dessverre» glipp av Boredumb :P

Machine Head var TOTALT overlegent. Slipknot funker til tider på plate, men faller fullstendig gjennom live. Makan så intetsigende og uinspirerende! Og den jævla Tom Waits-perkusjonen som aldri er tight søpler til ytterligere... Neh, all hope is gone :P

Forøvrig, dårligste forsøket på circlepit jeg noensinne har sett - 15-20 Skliknott-kids som dytta lett på hverandre og fniste. :glare:

Machine Head var virkelig det beste. var så artig å høre på når selveste Rob Flynn begynner å disse en stakkars liten emo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Machine Head var virkelig det beste. var så artig å høre på når selveste Rob Flynn begynner å disse en stakkars liten emo :D

Med mindre den emoen stelte i stand faenskap, så er det en jævla mongo ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.