Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarist i TNT.


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

Noen som så på fredrik skavlan i går da?

gitaristen i TNT var jo der :D

viste litt av hva han kunne åogså spilte han med bandet sitt der.

jeg synes han var veldig god.

mange sa at han var noe av det beste de hadde sett, men jeg synes jo at de "store" som Jimi Hendrix å Steve Vai FKS. er mye bedre.

litt feil å si "store" kanskje, han er jo veldig kjent denne karen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg satt og hørte Skavlan beskrive Tekrø som "verdens beste heavy gitarist". For pokker, mannen er jo slørvete, enhver Metal-gitarist klarer å spille det han spilte med letthet.

Dessuten var det heller ikke noe særlig med individualitet i spillinga, jeg har hørt mange gitarister spille bedre. Jeg satt meg ned etterpå og spilte nøyaktig det samme som han spilte, og jeg har bare spilt i litt over tre år.

"Maskingevær-teknikk" my ass... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette her en konkurranse om å si mest mulig negativt om Le Tekrø, eller?  Og hvorfor skal småting han gjør på et TV-show nødvendigvis definere alt han driver med og hvor god han er?

[sensurert] for en gjeng med drittunger dere er til tider.

Takk for den du, traff kommentarene et sårt punkt eller? Jeg har "Knights Of The New Thunder", "Tell No Tales" og "Intuition" på vinyl, og jeg definerer ikke dyktigheten hans etter noe han spiller på Først & Sist.

Le Tekrø har aldri imponert meg som gitarist, jeg synes gitarspillet hans var slørvete og soloene usammenhengende på 80-tallet. Den såkalte "maskingevær-teknikken" er også bare noe vås.

Jeg har ikke hørt noe av han etter det, bortsett fra det lille han spilte på Skavlan i går, så jeg kan ikke bedømme om han har forbedret seg siden den gang.

Men spar meg for "drittunge" kommentarene, de er helt unødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronnie Le Tekrø er en utrolig god gitarist hvis dere tenker etter og hører på hva han spiller, det holder ikke med at dere har hørt at han spillte på Først og sist... Bevis at dere klarer og spille det samme som Tekrø da. Det var til dere som sa at dere er nesten bedre og sa at dere spiller det samme som ham på 2 sekunder etter at dere har hørt låten.

Dere er vel bare sjalue!!!! :mrgreen: :mrgreen: Nei da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Nettrom her...det er VELDIG mye "vi vet bedre og er mye bedre enn"... holdning her og det er synd.

Men på den andre siden har jeg aldri vært noen fan av Tekrø, det må jeg si.

Men for å spørre dere som sier dere spilte det samme som ham etter to minutter (jeg så ikke programmet, så jeg vet ikke hva han spilte)... har dere like bra time som ham også. Går høyrehanda deres like jevnt som Tekrø's? for den er faktisk ganske bra. Jeg ser FREM til å høre deres 32 deler i 100BMP med det første

:)

(LITT overdrevet,oki, men dog...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.