Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarist i TNT.


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han spilte faktisk bare noe elementære øvelser, ingenting komplisert.

Sorry, men da blir jeg NYSGJERRIG. Ikke for at jeg vil drite ut deg, men for at jeg vil høre deg spille disse "elementære øvelsene". Kan vi? Jeg venter spent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja :D

Synes ikke at han sugde så mye som hatomte skal ha det til. De spurte om han kunne spille noe som hadde imponert en eller annens mor, og han spilte derfor slike ting.

Jeg kan ikke si om han er dyktig eller ei, jeg har hørt næmest ingenting av TNT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men da blir jeg NYSGJERRIG. Ikke for at jeg vil drite ut deg, men for at jeg vil høre deg spille disse "elementære øvelsene". Kan vi? Jeg venter spent....

Gjerne, hadde jeg kunnet. Desverre har jeg ikke noe inspillings-utstyr tilgjengelig for øyeblikket, ellers hadde jeg gjort det.

Så, beklager.

hvordan har du lagt ut sanger på www.digitalsoundplanet.com og så videre da?

:) DU er velkommen i mitt studio å prøve...gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær nå litt rimelige her da, jeg sa jo at jeg ikke hadde utstyr tilgjengelig for øyeblikket. Det jeg har lagt ut på Digitalsoundplanet spilte jeg inn for et halvt år siden.

Jada...jeg vet. Ville bare sette ting på spissen. Er langt fra Vardø til Saprsborg :)

Men jeg synes du burde bevise ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.