Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarist i TNT.


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pøh, jeg har spilt gitar i 12 år eller noe, men jeg er allikevel lett å imponere. Det trengs faktisk ikke mer enn litt vreng, 80-talls overtoner og småfengende riff før jeg er hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tekrø er tøff jeg... harry, ok.. men tøff uansett... og han er jo en av norges fremste gitarister... så jeg synes at han fortjener litt respekt... så ikke programmet så jeg skal ikke si noe om det...

Tekrø har jo hatt mange prosjekter opp igjennom åra... både på scenen og utenfor... Noen bra og noen som gikk på trynet... Rent teknisk sett har han hatt noen prosjekter også(f.eks. kvart-tone gitar, noe som ikke funka så bra menmen..) .

Rypdal er forresten jævlig flink også.. :)

mista liksom litt av pointet jeg skulle frem til... husker det ikke.. hehe.. :oops: jaja.. men Tekrø fortjener litt respekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette her en konkurranse om å si mest mulig negativt om Le Tekrø, eller?  Og hvorfor skal småting han gjør på et TV-show nødvendigvis definere alt han driver med og hvor god han er?

[sensurert] for en gjeng med drittunger dere er til tider.

Kan ikke bli mer enig...

Trenger jo ikke sitte på tv å riffe utav h-vete bare fordet om han kan det! Han viste et par exempler på "teknikker" man kan bruke på rock&roll gitar.. thats it! Og bare innse det, vi alle vet han er flink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Jeg er verdens beste gitarist.

Gitarspillet ditt gjør meg kåt... :oops:

Du er ikke den første som sier det, gitt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på er at folk med en slik uttale får vandre fritt rundt i samfunnet sammen med oss andre... :mrgreen:

:arrow: Undertegnende pressiserer at dette innlegg ikke på noen måte er ment slemt mot noen som helst, og ber om at det oppfattes som en spøk, så vi slipper enda en krangel (eller poll) om hvor dum jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat spurte meg idag om hva han gitaristen som jeg syns var verdens beste het.

"Steve Vai" svarte jeg momentant.

Da begynte han å fortelle meg at det ikke var riktig, for han hadde nemlig hørt at verdens beste gitarist var Norsk, og at han hadde sett han spille hos Frederik Skavlan :-P

Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.