Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall MG50DFX


Anbefalte innlegg

Hei.

På torsdag den 11. mars, gikk jeg til innkjøp av ny forsterker

en Marshall MG50DFX. Altså 50watt

http://www.marshallamps.com/images/product...mg/mg50dfx.html

Den er utrolig, du får mye lyd for pengene.

Det var 15 % avslag den dagen pga. Marshall-treff,

det kom folk fra levrandøren og pratet om det nye

fra marshall, da. Etc. :P

Skulle bare annbefale denne til alle som har vurdert å kjøpe seg ny forsterker, den holder mer enn nok til å ta med på scena (spørs på str. så klart :o ) Den koster 4700,- ny, det er verdt pengene. Har dere mulighet så gå til en musikkhandel nær deg å spør om å få prøve det nye fra Marshall, suverent syntes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler heller Fender FM212R, om du trenger en billig amp (kun 3k)veldig variabel vreng og fin ren-kanal.

Den MG50DFX er vel ikke verdt 4700,-?

Tror en kar solgte den for 2000,- her på forumet.

Synes selv at DFX-serien har for skarp lyd, men har ikke prøvd de så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall MG50DFX'en er sikkert grei nok den, men jeg får ihvertfall ikke den lyden jeg liker fra den...

Jeg mener at min Crate GFX-65 er et mye bedre valg i den klassen det her er snakk om, ettersom vrengdelen etter min mening er mye bedre. Mulig at man får mer klassisk "crunch" i MArshall'en, men Crate'en danker ut MG'en på high-gain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

trans-amper låter gjerne ikke bedre av å bli skrudd høyt på, da.. De låter stort sett likt fram til de begynner å klippe, og da låter de stygt som helvete.. Og høyttaleren(e) blir gjerne hærpa i samme slengen..

Hvis en transamp låter pedre av å bli skrudd opp, er det i tilfellet på grunn av at gitar-høyttalere låter bedre når de blir presset litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.