Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fractal Axe-Fx


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man må uansett betale norsk moms for alle varer man tar inn til Norge ;)

og da blir nok regnestykket slik som jeg har vist over ;)

Norsk moms er selvsagt lagt til i prisen jeg oppgav, men tysk moms er trukket fra. Blir ikke dette riktig måte å gjøre det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Rør er i ferd med å bli obsolete.(bortsett fra imagemessig)

Og jeg har vært hardcore rørentusiast i alle år. For alle som vil fortsette å drasse på

røramper og leve med at lyden forandrer seg fra dag til dag; værsågo! :lol:

Amen :D

Tviler ikke på at Axe'n er bedre en Digitech GSP1011 (har en helt annen pris og da), men det hadde vært utrolig morsomt å prøve dem 'side-by-side'.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen GSP1101 uniten min ikke duger lengre så skal jeg se på Axe-FX(eller blir plutselig styrtrik), men det som tiltaler meg med Axe-FX er alle routing mulighetene.

Kan du kjøre to forsterkersimuleringer samtidig på den, og styre stereo bildet(kjøre delay, chorus, etc. til ene siden)?

Det er forsåvidt det eneste jeg synes GSPen mangler.

Rent lydmessig så er jo alt en smaksak, kjører du preampen gjennom ett rør sluttrinn så får du jo rørvarmen i lyden.

Selv kjører jeg min GSP rett i mixeren og lyden er fantastisk, bruker da en Aphex Guitar Exiter i loopen på den som prikken over I`en

Men for å være ærlig, er GSPen god nok for Dave Mustain, Sam Totman, Herman Li, Michael Amott, Roy Z og Glenn Tipton etc.(Megadeth, Dragonforce, Arch Enemy og Judas Priest for de som ikke er bevandret innen rockens verden) så er den god nok for meg en god stund fremover. :-)

Men GSP kontra Axe-FX tør jeg ikke å utale meg så mye om, har ikke prøvd Axe-FX men regner med at prisen gjennspeiler hvorfor det er flere muligheter på Axe-FX.

Lydmessig???...smak og behag(og lommebok)! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.