Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen savner visst gamle dager, med dyp mening og eksistensiell kunst på coveret. Slik som en stol i en elektrisk storm, miltærgraver koblet til dukke-tråder, frihetsgudinnen som blir dratt ned fra sokkelen sin og hammer og blod, vet du.

Ja, for ikke å nevne blod, urin og sperm, fra artistene selv! We miss the old days...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen savner visst gamle dager, med dyp mening og eksistensiell kunst på coveret. Slik som en stol i en elektrisk storm, miltærgraver koblet til dukke-tråder, frihetsgudinnen som blir dratt ned fra sokkelen sin og hammer og blod, vet du.

Sånn sett er jo dette coveret veldig "back to the 80's", da gjenstår det bare å høre om musikken også er det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer singelen "The Day That Never Comes". Tror den blir sluppet senere i kveld.

Ifølge noen journalister som hadde hørt albumet var den en av de beste sangene, så jeg gleder meg.

Edit: Nå kan du høre den på www.metallica.com !

Syntes den var bra jeg!

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! FOr en sang! Elsker gitarspillet i begynnelsen og James synger så jæælvig bra. Fikk gåsehud da han begynte å synge. men litt kjedelige deler på slutten som ødela litt av sangen imo..

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye singelen:

the day that never comes

Nå skal ikke jeg kjøpe denne plata, og aldri mer ha noe med dette bandet å gjøre!!!!!!! Skuffa som faen selv om jeg hadde små forhåpninger. Dette blir bare et kvasi forsøk på å kopiere gammel storhet. Stemmen til James har ingenting med metal å gjøre lenger, skift til country.

Nå går jeg å hører på master of puppets.

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg likte den nye låta. De når nok aldri mer opp til nivået de var på sent på 80-tallet :(

Ikke det at jeg er en spessiel stor Metallica fan, men det er nesten trist at de nå produserer radiovennlige sanger

Endret av FatCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er tross alt ikke så unge lenger.

Jeg syns at det maset om at de skal tilbake til 80-tallet osv er helt unødvendig. Jeg hadde ikke greid å tenke meg fram til hvordan ting var for meg for 20 år siden om jeg var i 40 års alderen.

Dessuten har de experimentert mye med musikken og hatt masse variasjon. Det finnes mange fans osm bare liker det nye Metallica, og det finnes fans som elsker det gamle og hater det nye.

Så det går opp i ett til slutt..

For meg personlig, så låter Iron Maiden albummene ganske så likt. Og de har MANGE albums.

Det syns jeg er drittkjedelig. Jeg greier ikke høre mer enn 1-2 Maiden sanger etter hverandre fordi de høres ensformige ut for meg uansett om de er fra forskjellige albums eller ikke. Hadde Metallica vært sånn, så hadde jeg sansynligvis ikke vært noe særlig fan av de.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg likte den nye låta. De når nok aldri mer opp til nivået de var på sent på 80-tallet :(

Ikke det at jeg er en spessiel stor Metallica fan, men det er nesten trist at de nå produserer radiovennlige sanger

radiovennlig? den er 8 minutter lang! ellers er jeg enig. dette KAN bli bra, og det kan bli st.anger pt II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Tja....

Tja....

Høres ut som en mix av Load/Reload/St Anger pluss litt påplussning fra Iron Maiden's X Factor album... Da i mestegrad fra Man on the Edge.

Tror ikke jeg likte den, selvom jeg liker Load og Reload, Og X factor er et av mine favoritt album.

Troll:

Det der hadde ingenting med noe somhelst å gjøre, Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.