Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

Litt "billig" coverart må jeg si ja. Ei magnetisk kiste? Jorda rundt grava ligger på samme måte som jernpartikler legger seg rundt en magnet, om jeg husker riktig fra naturfaget :lol: Noen som kan forklare symbolikken?

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Litt "billig" coverart må jeg si ja. Ei magnetisk kiste? Jorda rundt grava ligger på samme måte som jernpartikler legger seg rundt en magnet, om jeg husker riktig fra naturfaget :lol: Noen som kan forklare symbolikken?

øh.... forklare symbolikken? det er som sagt bare tittelen illustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "billig" coverart må jeg si ja. Ei magnetisk kiste? Jorda rundt grava ligger på samme måte som jernpartikler legger seg rundt en magnet, om jeg husker riktig fra naturfaget :lol: Noen som kan forklare symbolikken?

Døden er som en magnet, den drar til seg ofre(eller hva faen jeg skal si :P).

Derfor er grav som tar til seg "ting".

eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for mange av dere er at James "lærte" å synge under Black Album, Noe som gjør at i all fremtid kommer han til å høres ut som på Load og Reload ;)

Tja, Er mulig jeg kommer til å kjøpe albumet, ettersom jeg har alle Metallica albumene fra før, men jeg er ikke noe videre imponert.

Med en gang folk begynner å lære blir det kjedelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Haha, det er igrunn ikke min mening, ettersom jeg liker mesteparten av de 2 platene ganske godt...

Men det coveret, det var ikke bra, det ser, som noen sa, ut som et deformert hårete rævhøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et liveklipp av den nye låten cyanide ligger på myspacen til metallica sånn forresten. ganske grei lydkvalitet

Deler av låta er da ikke verst, men synes helheten mangler, gitarsoloen på liveopptaket er et forferdelig wahwahmøl og hetfields vokal er så som så, men håper låta høres bedre ut på skive, men har også følelsen av at denne skiva vil ha kort levetid her i huset foreløpig, men lover da mye bedre enn det har gjort på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døden er som en magnet, den drar til seg ofre(eller hva faen jeg skal si :P).

Derfor er grav som tar til seg "ting".

eller noe :P

All right! Trodde bare at det lå en "dypere" mening der som jeg ikke oppfattet, noe som kunne gjøre den stusselige tittelen kul, men OK :lol:

Anyways, blir spennende å høre om gutta fortsatt har noe å fare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på albummet. Tviler på at jeg kommer til å bli skuffet, da jeg faktisk nyter en del av det nye stoffet like mye som det gamle..

I'm a Loverman.

Var bare surt at jeg ikke fikk dratt på konserten her i Bergen pga ferie og trommisen i bandet kom backstage og fikk gitaren til gitaristen i bande tmitt signert.

Men regner med at de kommer neste år også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lover jo ganske bra egentlig, skjønner ikke helt hva som er så ille med coveret? Ikke noen kjempedyp mening, enkelt og greit.

Noen savner visst gamle dager, med dyp mening og eksistensiell kunst på coveret. Slik som en stol i en elektrisk storm, miltærgraver koblet til dukke-tråder, frihetsgudinnen som blir dratt ned fra sokkelen sin og hammer og blod, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.