Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

For meg personlig, så låter Iron Maiden albummene ganske så likt. Og de har MANGE albums.

Det syns jeg er drittkjedelig. Jeg greier ikke høre mer enn 1-2 Maiden sanger etter hverandre fordi de høres ensformige ut for meg uansett om de er fra forskjellige albums eller ikke. Hadde Metallica vært sånn, så hadde jeg sansynligvis ikke vært noe særlig fan av de.

Fint at noen andre også føler det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Troll:

Det der hadde ingenting med noe somhelst å gjøre, Skjerpings.

Det å klage på Metallicas siste albums hvert femte post er gammelt nytt. Skjerpings til de også.

Hver gang noen nevner "Metallica" så kommer de sitatene. "nye albummene suger osv osv" Yåååwww.. Hørt det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å diskutere i hytt å gevær. Som ikke Metallica fan var det en helt OK sang. Begynnelsen er ganske bra men for meg blir kjedelig. For meg har det vært lite utvikling fra bandet sin side og det høres ut som det kunne vært fra et eldre album. Trommene for meg er verst, herregud så kjedelige. For meg er sangen altfor lang, og soloene ikke så veldig mye å skryte av. Men nå er jeg negativ. Helt ok. IKKE SÅNN WOWWWWWWWWWW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter akkurat å hører på Reload nå, for første gang på mange år. Den er da vitterlig ikke så dårlig som folk vil ha det til.......

Eller er det kanskje bare jeg som har fått "Cognachørsel"? :lol:

La meg for å sove med Reload på ørene for en liten stund sia.. Først da innså jeg hvor bra albummet faktisk er :P Har aldri virkelig hørt etter på Load og Reload før da :blush::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innholder:

1. CD with demos of the 10 songs from the album

2. DVD of unseen “Making Of” footage from the recording sessions. This will consist of 30–60 minutes of segments highlighting the recording process

3 Death Magnetic T-Shirt (this will not be magnetic and design could change slightly)

4. Death Magnetic Flag

5. Death Magnetic Pick Card

6. Fold-out coffin-shaped card with band members photos

7. The Death Magnetic Album, on CD digi pack with special dye cut

8. all presented in the beautiful white coffin box

Koster:

http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp...METALLICA%2DBOX

Internett er kult. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.