Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

They're all taken


nettrom

Anbefalte innlegg

Den første "clean gitar soloen" som kommer inn er litt for høy. Men etterhvert så blir den dempet, da låter den ganske bra. Hva slags utstyr bruker du her? (Forsterker, gitar, effekter).

Resten (Bass, trommer, akustisk gitar) syns jeg ligger for mye i bakgrunnen.

Eller så likte jeg det ganske godt, bra spilt! Bra sound!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at kasse gitarene må være høyere på starten . Ikke nødvendigvis soloen lavere . Men volumforandring må til..

Veldig tøft det innskuddet av vreng-gitar inni der :) likte det ... veldig "en-eller-annen-kjent-solo-gitarist-aktig"

Syntes kanskje det blir litt kjedelig i lengden . men det kan ha noe med at man hører veldig lite av kompet. Så det blir lissom bare solo .. Det blir litt mye kanskje ..

Mange tøffe licks & tricks ute å går .

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med complex i at bass, trommer osv. ligger for my i bakgrunnen. Eller så syns jeg det her var ganske bra.

Syns kanskje at el-gitaren som kommer inn har for mye vreng og av en type jeg ikke helt syns passer så altfor godt inn, men men..det er kanskje en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre synes jeg du bør jobbe med balansen mellom de forskjellige instrumentene. Få frem kompet, spesielt trommene. Dessuten er det litt vel tørt synes jeg. Prøv å legge til LITT mer klang på cleangitraen. Samt på skarptromma og hi hat.

Det er også noen bassfrekvenser på cleanlyden din som jeg synes du kan kutte ut. Den låter litt tykk i bunnen, og det kommer til å gå litt i veien for trommer og bass når det blir høyere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydmessig er det vel kanskje ikke noe mer å si...

Låtmessig var den jo veldig fin, men fikk en vag tendens av ensformighet etterhvert. Hvis du kanskje kutta lit ned på hovedtemaene, og kanskje gjorde litt plas til en eller anen high-gain solo eller noe...

Ellers var det jo en nydelig låt da (hvilken av soloene var det jeg avbrøt sa du...) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integrum: Du tenker på vrenglyden på fillsene på slutten av hvert tema, og helt på slutten?

Jepp..akkurat den jeg mener, men som sagt er det kanskje en smakssak. Syns bare at vrengen er for tynn og komprimert(?)..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig synes jeg... minner litt om Santana som jeg alltid har likt. Kansje du kunne bli mer "vill" med soloene.

(Det med lydkvalitet og opptak har ikke jeg noe greie på... hørtes fint ut synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.