Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger Noen Ideer Til Ny Vrengpedal + En Delay.


PerA

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er ikke helt fornøyd med Mudhoneyen min, og vurderer å bytte den ut. Har T-Rex Møller, så jeg er ute etter noe som kan lage skikkelig bråk.

Låner en Siegmund Micro Tube DoubleDrive, og synes den er flott. Men den er litt mer enn det jeg har behov for, og trenger en egen strømforsyning.

Er også ute etter en delay. Krav der er tap-tempo og at den kan oscillere.

Alle forslag i alle prisklasser er velkomne.

EDIT: Jeg har ikke midlene for hånden just nu, men skal jobbe og spare i en liten stund før jeg gjør innkjøp. Så selv om du selger den perfekte pedalen for meg, så kan jeg i grunn ikke kjøpe den. :)

Endret av PerA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en Keeley Rat for noen uker siden, og vil anbefale den på det sterkeste.

Har aldri vært mer fornøyd med en vrengpedal. Er veldig allsidig også, alt fra OD til bråkete distortion og fuzz.

edit: skriveleif

Endret av Ataxia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på!

er ute etter en god heavy Vrengpedal til max 1500 kr!

hadde en Marshall Jackhammer før og noe i den retinga kunne jeg tenkt meg!

har fra før av(av dist og overdrive) en BD-2 som skal brukes som boost + en Vox Toneender ^_^

vil gjerne ha tips?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ikke helt fornøyd med Mudhoneyen min, og vurderer å bytte den ut. Har T-Rex Møller, så jeg er ute etter noe som kan lage skikkelig bråk.

Låner en Siegmund Micro Tube DoubleDrive, og synes den er flott. Men den er litt mer enn det jeg har behov for, og trenger en egen strømforsyning.

Alle forslag i alle prisklasser er velkomne.

Hvilket budsjett da?

Om du virkelig vil ha noe som sparker rævv, burde du sjekke ut Pete Cornish's sine pedaler!! :)

Har god erfaring med Pete Cornish P-2, som jo er en ganske mild vrengpedal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på!

er ute etter en god heavy Vrengpedal til max 1500 kr!

hadde en Marshall Jackhammer før og noe i den retinga kunne jeg tenkt meg!

har fra før av(av dist og overdrive) en BD-2 som skal brukes som boost + en Vox Toneender ^_^

vil gjerne ha tips?=)

HBE full metal jacket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damage Control, enten Demonizer (hi-gain) eller Womanizer (litt mindre gain enn Demonizer).

Har en vidunderlig vreng, sykt god kompressor og boost. anbefales! koster 2500 kr på sound1 :P

hadde det ikke vært for at jeg sparer til en ny amp hadde jeg skaffet meg en sånn ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket budsjett da?

Om du virkelig vil ha noe som sparker rævv, burde du sjekke ut Pete Cornish's sine pedaler!! :)

Har god erfaring med Pete Cornish P-2, som jo er en ganske mild vrengpedal :)

Er som Gilmourist godt kjent med Cornish, men er fremdles litt usikker.

Er ikke ute etter noen mild vrengpedal, men en som lager helvete.

Krank Maximus? Ble kåret til verdens beste i guitar world vel? Tror jeg såg en til salgs her for noen dager siden for 1300

Krank er det største pisset jeg vet om, i klasse med MG-serien til Marshall. Sånn er det med den saken.

Damage Control, enten Demonizer (hi-gain) eller Womanizer (litt mindre gain enn Demonizer).

Har en vidunderlig vreng, sykt god kompressor og boost. anbefales! koster 2500 kr på sound1 :P

hadde det ikke vært for at jeg sparer til en ny amp hadde jeg skaffet meg en sånn ^_^

Skal sjekke ut, takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.