Web Analytics
Jump to content

Bassforumets altmulig-chat!

Mytola
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har Rickenbacker bass her på forumet? Mange Fender brukere her, men ikke så mange Rickenbackere? Kunne godt tenkt meg en slik, men ikke til den prisen. Kanskje en RickenFaker eller en annen kopibass. Men det er ikke så mange RIC-kopibasser å få tak. Noen forslag?

Guest Thunder Fingers

Phoncible har en Midnight Blue Rickenbacker.. Jeg har litt imot armconturen på den type topper, så jeg foretrekker den runde som fenderene har, men jeg har aldri split en rick i lengre tid.

Det er en av "klassikerene" så jeg skal ha en etterhvert :lol:

Gode backup-rutiner blir satt igang nå, som Jon Arve skrev i tråden om hackingen, under artikler og nytt fra gitarnorge.
Og jeg som akkurat hadde avansert fra nybegynner til gitar-rocker, og så er det tilbake til start. Litt som Monopol ;)

Det fikser jeg, vet du. Hvor mange poster hadde du ca?

Eyh! eg hadde 250 +/- :huh: ...

Guest Thunder Fingers

Jøsseball! er det så lenge siden James Brown dødde?! (Ja, jeg ser gjennom de gamle trådene dine henrik :lol: )

Og jeg som akkurat hadde avansert fra nybegynner til gitar-rocker, og så er det tilbake til start. Litt som Monopol ;)

Ja, du har rett der... Men er vel bare å poste i vei det :D

Selv om det er litt surt å miste alt da :(

Gode backup-rutiner blir satt igang nå, som Jon Arve skrev i tråden om hackingen, under artikler og nytt fra gitarnorge.

Det fikser jeg, vet du. Hvor mange poster hadde du ca?

Eyh! eg hadde 250 +/- :huh: ...

Hehey :D

Kan du fikse mine poster også? :rolleyes:

Hadde like mange som Erlend -_-

@TF: Hvilke strenger har du på statol'prayen? De gull/kobberfargede? :)

Edited by Vuelo

ARGH!!!!!!! GAS!!!

Det er sant helvete å finne den rette bassen som jeg vil ha, seriøst, ombestemmer meg hele tiden :(

Men ting som jeg har bestemt meg for et at jeg vil ha noe som unikt, noe som skiller seg en del ut.

Blir gaaaal!

Guest Thunder Fingers

Optima Gold. Bruker de på alle utenom P bassen.

Jon:

Er vansklig det der.. Jeg har Listeruden for "i øyenfallende" design sin del :P Ellers så er jeg ganske glad i klassisk Fender egentlig. Du har jo 2 nydlige basser.

Optima Gold. Bruker de på alle utenom P bassen.

Jon:

Er vansklig det der.. Jeg har Listeruden for "i øyenfallende" design sin del :P Ellers så er jeg ganske glad i klassisk Fender egentlig. Du har jo 2 nydlige basser.

Takk takk ^^

Ja, hehe, jeg vuderer Listerud og, jeg har sans for de. Fenderne mine er utrolige bra instrumenter, men ikke helt min kopp te altså :/

Tja, er vel det at jeg foretrekker 6-strengs basser, muligheten for å ha en B og en C streng på et og samme instrument. Samt at halsen er stor og bred. Synes at det appelerer mer til meg altså, ikke fordi at jeg ønsker å være progressiv eller teknisk, men at det er et veldig allsidig instrument og at det er veldig gøy å spille på en 6-strengs bass.

Guest Thunder Fingers

LeCompte er absolutt tøffe design, jeg snakket med Bud om å gjøre hannes versjon av Buzzarden før jeg gikk for Listeruden (Det var han som rådet meg til å ta det lokalt, mente det ble enklest sånn..)