Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Jau.. Det russler å går. Fått meg nytt band å greier.. (Eller bandet er rimelig gammelt, men 3 av oss er nye)

Utstyrsmessig så har jeg mye det samme som sist, En P bass fra 77, Listerud exploreren.. Nytt er en Blueburst USA G&L L2000, Brice fretless 6(som skal ut igjen), og en Aria Pro II Magna som er backup bass. G&L'en blir ikke brukt så mye, begge bandene spiller i C så det blir P bassen og Listeruden for det meste (stemte P bassen ned ja, Passer sykt bra i Power Metal..)

Regner med det var det du mente med hvordan går det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer ikke slikt til vanlig, men dette er en direkte feil framstilling, slik jeg ser det. Ønsker ikke å utdype mer, bortsett fra at det er veldig dumt når folk som bidrar med så mye slutter å poste.

Nå, Har aldri hatt norn feider med Carpathian Forest, det ville vært en dårlig ide sett på hvem jeg spiller med..

Men la oss glemme det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SonicBluePrecision2.jpg

Har en kompis som synes at det blir helt "feil" med en slik farge på en bass hvis du spiller et typisk rockeband. Han syntes det blir veldig feminint. Kanskje ikke akkurat førstevalget mitt hvis jeg skulle ha valgt farge, men jeg synes han overdriver litt... <_<

Noen her som absolutt ikke ville blitt sett med en slik?(Hvis vi ser bort i fra at det er en squier :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.