Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Ah, fikk nye bassen i går, G&L Tribute L-2000! Den låt fryktelig fett, så takk for anbefalingene! Jeg likte lyden av den best når jeg kjørte den D.I. Prøvde den igjennom et par amp-simmer, men jeg synest den da låt litt daffere, mindre spenstig på en måte. Får prøve litt videre og se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fikk nye bassen i går, G&L Tribute L-2000! Den låt fryktelig fett, så takk for anbefalingene! Jeg likte lyden av den best når jeg kjørte den D.I. Prøvde den igjennom et par amp-simmer, men jeg synest den da låt litt daffere, mindre spenstig på en måte. Får prøve litt videre og se... smile.gif

Knall! Bra du er fornøyd :) Hva syntes du om neck-en a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall! Bra du er fornøyd smile.gif Hva syntes du om neck-en a?

Fin den, har ikke spilt på så himla mange basser at jeg bør uttale meg for mye. Modellen jeg har (L-2000 Carved maple top) har glossy lakk på kropp og hals. Femstrenger-versjonen av samme har merkelig nok matt/satin lakk på alt. Hadde foretrukket satin lakk, men ville ikke ta sjangsen på fem strenger. Fire får holde... :D

Apropos G&L, jeg må ha nye strenger til bassen, hva kan passe til en L-2000 Trib? Jeg er nokså blank når det gjelder bass-strenger.

Lurer jeg også fryktelig på. Har ikke funnet noe info om hvilken tykkelse som sitter på bassen, og vil helst holde meg til samme tykkelse fremover for å slippe justeringer. Noen som vet, eller må jeg frem med skyvelæret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.