Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Noen her som absolutt ikke ville blitt sett med en slik?(Hvis vi ser bort i fra at det er en squier :lol: )

Den ser jo ut som en vanlig Fender, så da er jo svaret "nei" ! Alt for standard :lol: (kanskje det var fargen han mente..... :blush: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som synes at det blir helt "feil" med en slik farge på en bass hvis du spiller et typisk rockeband.

Tjaaa, hvorfor? Nå er dette riktignok en gitar og ikke en bass, men be kompisen din ta en titt på Epiphone Les Paul Twisted Sister før han gjør seg opp en endelig mening om hvilke farger som er rock&roll og ikke :D

LePaulStandardTwistedSister.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fres ser jeg. Baker, sier De? Tøft, men da må du jo tidlig opp hver bidige morra?! ;)

Ja, Jeg er baker nå og forsåvidt, jobber annen hver helg. Tidlig opp er faktisk ikke noe problem, det er bare det å være psykisk forberedt på at det er det jeg skal, hehe.

Sånn som i morgen, da må jeg opp kl 04.15 og sykle de 12 km det er til jobb.. I snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.