Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G3 2007


Holyman

Anbefalte innlegg

Ja, så braker det løs igjenn. Satriani har nå gått ut med info om årets G3, og til manges overraskelse er Saete Vai ute. Petrucci er med en runde til. Og som et friskt pust kommer ingen andre enn PAUL GILBERT! Dette kan bli fett som faen! Svært tvilsomt at de kommer seg til norge though...

Source: http://www.satriani.com/G3/2007/PR.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uansett, alt er bedre en da Malmsteen var med. :lol:

Å fy faen, det var så jævlig å se. Det første jeg tenkte var: Faen, så tjukk du er blitt! Og i tillegg spilte han så jævlig og oppførte seg som en idiot på scena! Jeg spyr!

Det der er det mest latterlige noen har sagt på lenge. Oppførte seg som en idiot? Han lager sceneshow i motsetning til de andre. Spilte jævlig? I forhold til hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paul Gilbert er med, og ingen Vai? Best G3 ever! :)

Enig på alle punter!

Petrucci. <3

Nja... Jeg ville heller sett Tony MAcAlpine enn Petrucci, da jeg syns han ikke overbeviste i fjor. Men bedre enn Vai anyway.

Spilte bedre enn Satriani også, Petrucci KNUSTE de.. Det var så jævli artig å se, Petrucci gjorde noe syke sweeping licks og da skulle Steve boy prøve seg men det funket til de grader ikke!

Petrucci spiller steikeknall. Mer metal enn resten av kara òg.

Takk :)

Og enig med han over selv om jeg ikke klarer malmsteen. Han rørte seg ivertfall under hele konserten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satch og Gilbert har jo en mengde instrumentallåter som folk kjenner litt til. Hva har Petrucci? Skal han spille DT-låter? Hi hi... Kunne klart meg godt uten Petrucci, men hvem vet - ny setting kan gi et merkelig utfall. Kommer de til Norge må jeg uansett ta turen.

Ikke mye research som skal til for å finne ut at Gilbert er redningen i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.