Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G3 2007


Holyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes DVD'n som Malmsteen var med på var grisefet, om man ser bort fra Malmsteen ^^ Beste jeg har sett av Satriani og Vai i G3-sammenheng, men det er kanskje bare meg =)

Uansett trist at Vai ikke er med. Liker Vai jeg. =/ Men må vel uansett prøve å få det med meg om jeg skulle få muligheten til det. Så lenge Satriani er med funker det. Petrucci er ikke så værst han heller igrunn. Gilbert har jeg aldri hørt en eneste sang av, så har ikke noe spesielt forhold til han. Men han er sikkert flink ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert har jeg aldri hørt en eneste sang av, så har ikke noe spesielt forhold til han. Men han er sikkert flink ^_^

Da er det kanskje på tide å sjekke ut noe av musikken hans? Racer X har mye bra, spesielt andreplata, Second Heat. Hør også på låta "Technical Difficulties" fra plata med samme navn. Så har man jo Mr. Big, der vil jeg anbefale "Rock N' Roll Over", "Daddy, Brother, Lover, Little Boy", og "Colorado Bulldog". "Green Tinted Sixties Mind" er også en fin låt, og du har sikkert hørt "To Be With You", som var en stor hit.

Blant solomaterialet har han mye bra, med plater som Alligator Farm og Burning Organ.

Og så en liten video:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ga jo ut også et nytt instrumentalalbum i fjor, Get Out Of My Yard. Tipper det bir no sanger fra den også. ;)

Men ikke no Vai!!!!!!????

Nei, dette var sinnsykt skuffende. Hadde håpa på Satriani, Gilbert og Vai. Det hadde vært drømme G3'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Petrucci har da soloskiver han og din spongnom.

Ja. Er jo kanskje litt delte meninger om den. Personlig syns jeg den var ganske kjip. Men Gilbert er gud imo. Håper bare at Bruce Boillet også skal være med (da han er med på japanturneen til Gilbert nå) (Til de som ikke vet det er Boillet den andre gitaristen fra Racer X, også kjent fra The Scream. Utrolig gitarist, nesten like bra som Gilbert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Petrucci har da soloskiver han og din spongnom.

Ja, det er derfor jeg sier at han ikke har særlig til instrumentallåter. ;) Duden er ikke bra nok i mine ører. Jeg synes han har tapt seg stort - eller han har gått i en annen retning enn den jeg liker. Samme sak, jeg liker'n ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett, alt er bedre en da Malmsteen var med. :lol:

Å fy faen, det var så jævlig å se. Det første jeg tenkte var: Faen, så tjukk du er blitt! Og i tillegg spilte han så jævlig og oppførte seg som en idiot på scena! Jeg spyr!

Det der er det mest latterlige noen har sagt på lenge. Oppførte seg som en idiot? Han lager sceneshow i motsetning til de andre. Spilte jævlig? I forhold til hva?

Ja, okei var litt trøtt da jeg skrev, og overdrev en del. Med oppføre seg som en idiot mener jeg at å snurre gitaren rundt kroppen er teit nok en gang, men når han gjør det hvert minutt blir det veldig irriterende. Var kanskje feil å si at han spilte jævlig; det jeg mente var at jeg hater og avskyr spillestilen hans. Men så er ikke shred min greie heller da. Ble litt mye Nightwish på steroider. Teknikken hans skal jeg ikke begynne å blande meg opp i. Han spiller nok bedre enn jeg noensinne vil gjøre. Håper jeg uttrykte meg mer klart denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.