Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G3 2007


Holyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan vel nok en gang rippe opp i ideen som IA, BBf og Guthrie har lekt seg med. Euro G3... Noe for spesielt interesserte kanskje, men jaggu ville jeg sagt smør...

Haha! Det hadde vært utrolig kult! Det er tross alt du som er inne i miljøet Vegard, syns du burde trukket i noen tråder på denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Petrucci har da soloskiver han og din spongnom.

Ja, det er derfor jeg sier at han ikke har særlig til instrumentallåter. ;) Duden er ikke bra nok i mine ører. Jeg synes han har tapt seg stort - eller han har gått i en annen retning enn den jeg liker. Samme sak, jeg liker'n ikke.

Gått i ein annan retning enn du liker?

Gått over frå Ibanez til Musicman meiner du vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Petrucci har da soloskiver han og din spongnom.

Ja, det er derfor jeg sier at han ikke har særlig til instrumentallåter. ;) Duden er ikke bra nok i mine ører. Jeg synes han har tapt seg stort - eller han har gått i en annen retning enn den jeg liker. Samme sak, jeg liker'n ikke.

Gått i ein annan retning enn du liker?

Gått over frå Ibanez til Musicman meiner du vel? ;)

Det er vel en god stund siden. ;) Nå sutrer Music Man folk over at kvaliteten daler også, så får se hvor lenge han blir. ;)

I begynnelsen var JP veldig like Morse. I det siste har han fått en forferdelig forkjærlighet for elendig alternate... 1, 2 og KRAMPE! Ikke helt i min gate. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel nok en gang rippe opp i ideen som IA, BBf og Guthrie har lekt seg med. Euro G3... Noe for spesielt interesserte kanskje, men jaggu ville jeg sagt smør...

Gutrie er en gud, hadde vært morsomt om han spiller.

Petrucci står som en sekk på scenen å spiller gørr kjedelige soloer(iforhold til Vai, Mamlsteen og Johnson). Samme med Satriani. Kult at gilbert er med da. :P

Ikke farlig når Satriani står og lager wha wha lyder med hele ansiktet da ;)

Du kan jo se på improvisasjonene på forrige G3, Vai står bare å hakker på vib armen hele tiden. Det er kjedelig det.

Og det er kanskje sant at Petrucci har tapt seg men han er fortsatt go, helt enig i det med alternativ.

Liker det gamle av ham MYE bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmsteen var en vits når han var med på G3.

Han fulgte ikke grooven i det helle tatt, han var i sin egen lille verden.

Han gjorde tåpelige forsøk på showmanship som bare ble komisk til slutt.

Jeg å en kamerat prøvde å telle alle gangene han snurret gitaren rundt kroppen.

Vi ga opp, han gjør det helle tiden. På linje med de andre "triksa" hans.

Vi ente opp med å hoppe over alt det han er med på og heller se på Sarch og Vai

Som faktisk er ganske fete til tider på denne DVD’en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Kjerringa mot strømmen, Lasse.

Selv synes jeg Malmsteen er en kjedelig og oppskrytt svensk idiot, Satriani er bare umotiverende. Vai er den eneste av de som klarer å vekke interessen min noe. Men dyktige er de alle tre, dyktigere enn jeg noen gang kommer til å bli.

G3 i år styrer jeg unna. Tre dyktige, men likevel dørgende kjedelige gitarister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.