Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Arnold Layne


Floydian

Anbefalte innlegg

http://www.myspace.com/martinnhaug

Det pågår nå ein konkurranse, om å lage cover av Arnold Layne (ein Pink Floyd-song frå 1967). No er det slik at alle kan stemme. Du kan stemme på mitt bidrag ved å klikke på linken ovanfor, og gi nokre stjerner viss du liker det du høyrer (under RANK IT!). :)

Tusen takk.

EDIT: Dei spør etter e-postadressen, den vil ikkje bli brukt til spam eller nokonting, bare som ein sikkerheit.

Endret av Floydian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg Arnold Layne med Rick live, og det var knallbra. Eg er derimot veldig skuffa over lydkvaliteten på cd-singelen.

Enig der. Syns faktisk Dark Globe var kulest på singelen. Men så er jo jeg også veldig fan av Syds soloplater. Syns heller at de burde komme med en ny versjon av "Candy And A Currant Bum". Den er jo drittøff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig fan av Bowie etter at han slutta å være Ziggy Stardust... Kul video! Men han vil nok aldri klare å synge den like bra som Syd, da må du nok ha store psykiske problemer og ha en desperat stemme... Av ren interesse (har sjelden mulighet til å prate med andre Floyd-fans), hva er ditt favorittalbum? Eller for å gjøre det mer interessant: Hvis du strander på en øde øy og har dårlig batteri på mp3-spillern, hvilken Floyd CD setter du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.