Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Arnold Layne


Floydian

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, alle sangene låter jo bedre fra Pompeii, spesielt A Saucerful Of Secrets. More CDen blir litt vel spesiell, men Nile Song og Ibiza Bar er jo verdt de 60 kronene i seg selv. Ummagumma er jo et artig alternativ for de som liker litt mer Avant Gardistisk preg, som jeg selv må innrømme at jeg gjør, men den plata jeg kanskje hører mest på er The Piper At The Gates Of Dawn. Genial!

Endret av eivind-august
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jo den forkorta versjonen av choes fra samle CDen Echoes et mer lyttervennlig valg.

Fy!

Jeg sa mer lyttervennlig, ikke bedre! Angående Pulse så er den absolut ikke dårlig. Er faktisk en del av sangen Take It Back hvor jeg får tårer i øynene hver gang jeg ser den. Gitaren til David er så jævlig bra der! Men som sagt synes jeg Pompeii er bedre. Liker litt mer psykedelika og jam over musikken min thank you very much. Men dokumentaren The Pink Floyd & Syd Barrett Story er vel noe av det mer interessante jeg har stående. Veldig, veldig, veldig interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal noko til å ha fått med seg det, den er ikkje annonsert ein gong. Men konsertane han hadde i London i mai 06 blei filma for DVD'en Live At The Royal Albert Hall som i følge www.davidgilmour.com kjem ut i early 07. Kjenner eg PF rektig kjem den nok ikkje ut før til sommaren eller vel så det, though.

Roger Waters kjem ikkje med dei to albuma i nærmaste framtid. Dette har han avkrefta i intervju, men han sa også at han har skreve ein masse sangar i det siste, som han har planlagt skal komme med på albumet. Derimot har han ikkje noko skikkelig konsept enda, og derfor vil det ta litt tid. Grunnen til det er jo bl.a. at han skal på turne heile våren/sommaren 07 og også jobbar med ein Broadway-oppsetjing av The Wall.

Håpet mitt er at vi får eit RICK WRIGHT-album, han bekrefta at han jobba med eit sommaren 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.