Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva heter din gitar?


Øyvind

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe! Akkurat nå har jeg ikke noe navn på gitarene mine... de blir bare kalt for f.eks. den hvite, den gamle, kassa, stratocasteren, les paulen... osv...

Ganske kjedelige navn egentlig... finner sikkert på noe når jeg har hatt de noen fler år...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind, vet at du er veldig glad i å pirke på skrivefeil så jeg må rette på deg.

En slags "youtellmeyouritellyoumine" post :D

det heter : you tell me yours, i´ll tell you mines.

Mine, ikke mines!

Du skal også ha stor bokstav når du skriver "I"..

Er rettet på nå. Glemte stor I :blush: . Slikt skal ikke skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind, vet at du er veldig glad i å pirke på skrivefeil så jeg må rette på deg.

En slags "youtellmeyouritellyoumine" post :D

det heter : you tell me yours, I´ll tell you mine.

Det er sammenfattet til ett ord, siden det er fullt lovlig når det ikke skal brukes i en ordentlig setning. Den skal forresten også sies som ett ord, bare så du vet det er jeg helt klar over hva som er lov og ikke på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind, vet at du er veldig glad i å pirke på skrivefeil så jeg må rette på deg.

En slags "youtellmeyouritellyoumine" post :D

det heter : you tell me yours, I´ll tell you mine.

Det er sammenfattet til ett ord, siden det er fullt lovlig når det ikke skal brukes i en ordentlig setning. Den skal forresten også sies som ett ord, bare så du vet det er jeg helt klar over hva som er lov og ikke på engelsk.

Mente ikke at det var feil at du skrev det som ett ord. Det skjønte jeg. Men du glemte en s og to ll´er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Det egentlige uttrykket er jo som kjent:"You show me yours and I'll show you mine.", men i denne sammenhengen er der:"You tell me your" siden det er your name, og ikke yours name. ll lot jeg være ute fordi det går an rent gramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.