Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Forsterker


Ibanez90

Anbefalte innlegg

Nei den ampen låter ikke veldig bra. Ikke la Marshall navnet lure deg. Marshall lager mange kongeamper, men den der suger no så inni ........!

Legg i ett par hundringser til å få feks en Peavey valveking combo. En av de nye epiphone forsterkerene er også meget godt omtalt. Og de koster en knapp og ett glansbilde sånn til røramper å være. Rør er nå blitt så billig at det finnes ikke noe grunn til å ikke kjøpe de.

Endret av mboogie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa en MG-forsterker som en kompis hadde. Fyttirakkern, den låt fælt. Duger vel, om man bare trenger noe til å øve med, og lyd ikke er så farlig, men ellers vil jeg påstå at dette ikke er noe å samle på.

Også bråker'n no helt forferdelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Marshall MG100HDFX/MG412A Stack og når jeg først kjøpte det så var jeg fornøyd, syntes det var dritkult med half-stack på rommet. men så gikk tiden, and I grew smarter. fant ut at "wow, hva faen skal jeg med 100 watt på rommet? jeg bor jo i blokk..." jeg lot meg i tillegg lure kraftig av "anmeldelsene" av ampen. lyden er ganske så dårlig, spesielt vrengen. nå som jeg er litt smartere, innser jeg at jeg heller burde investert i en mindre og better-sounding amp. burde seriøst ha testa ut en del amper før jeg kjøpte.

så nå vurderer jeg enten en VOX ad50vt eller en peavey valveking 112 combo.

Endret av ante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.