Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kasse Gitar ?


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Det er mange som regner Martin som de beste gitarene, men de får man neppe under 10,000,-

Ibanez har masse flotte kassegitarer, jeg tør trygt anbefale Ibanez sin AEG-10, den har relatvit liten kropp, og har veldig fyldig og rund lyd i forhold til dreadnought-gitarer, og Fishman pickup. Pris: rundt 3595 spenn hos www.nmdistribusjon.no . Bildet av sunburst-modellen hos nmdistribusjon.no er IKKE bra, den ser mye bedre ut i virkeligheten, og på www.ibanez.com . I tillegg til at den låter konge er den VELDIG god å spille på! Men som alltid gjelder det å finne en gitar man selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva en Larivee koster, men har lyst på en sånn...

Minst fire skjorter

Ellers hadde jeg også løpt rundt og testa litt, sett hva som var på tilbbud. Garrison har jo den berømte plast-ramma, verdt å skjekke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Martin! Martin sine beste ligger vel godt over 10 høvdinger (20-30 vel?), men du får vel OK Martin'er rundt 10 og det er det jeg ville valgt! Titter bort på platehylla og tenker over hvem som IKKE har spilt på Martin av de der, det er vel INGEN! (der finner vi Robbie Robertson, Jerry Garcia, Neil Young, Bob Dylan, Joni Mitchell, Ian Anderson, Paul Simon for å nevne noen som har brukt Martin'er mye)

Den legendariske linjen "I pulled into Nazareth, 'twas feelin bout half past dead" i The Weight av The Band kom Robbie Robertson på når han så inn i Martin'en sin og så "Manufactured in Nazareth, Pennsylvania"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en del Takamine i gitar sjappa her i Riga og jeg har prøvd en del av de. Men de har så utrolig lave frets, liker overhode ikke å spille på de jeg. Er dette noe som er vanlig for Takamine? Ellers er lyden kjempemessig på de. Her nede ligger de rund 10000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.