Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar!


Petrucci

Anbefalte innlegg

Denne gang av det riktige merket. Ibanez RG1550 Prestige Limited Edition. Hadde i utgangspunktet planer om å spare opp til en MMJP, men da jeg kom over denne skjønnheten kunne jeg ikke takke nei.

Av mangel på digitalkamera får disse bildene tatt av selger duge enn så lenge.

a4245154.jpg

a1bd3a57.jpg

b7de9cd3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg den samme gitaren på veggen, men jeg bruker den aldri.. Lyden er OK, men halsen er tynn som papir.. Man skulle tro det gjorde det lettere å spille på den, men det er absolutt ikke faktum i denne sammenheng! Fingrene folder seg nermest over hverandre når jeg griper rundt halsen, og det gir en følelse av redusert kvalitet på spillingen ifølge meg!

Jeg er enig med de som har postet før meg! Det er ikke den beste børsa du får tak i.. Ihvertfall ikke av Ibanez.. Men dette er en gitar for de spesielt intresserte (hvilket ikke jeg er), og er dette drømmegitaren, så værsågod! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så bare tullet jeg.. men det håper jeg de fleste forstod. :)

Ibanez er kanskje ikke for alle hender, og selv er jeg heller ikke helt komfortabel med de helt tynneste halsene. Alt er en smakssak.

gear.jpg

Endret av vwh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny Ibanez! :DB)

vwh: Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt på å selge noen av de vai gitarene dine? :rolleyes: og hva er den svarte runde effektboksen? Er det slik Eric Johnson bruker??

Endret av Stibanez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!

Er det 3-piece neck?

Jepp!

dette er en gitar for de spesielt intresserte (hvilket ikke jeg er), og er dette drømmegitaren, så værsågod! <_<

Smaken er som baken...

Må si for min del at overgangen fra Fender Stratocaster føltes litt rar i begynnelsen, men det tok ikke lang tid før dette ble min gitar numbero uno.

Halsen er akuratt sånn jeg vil ha den. Rask og lettspilt. Fremgangen har vært enorm de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.