Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar!


Petrucci

Anbefalte innlegg

vwh: Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt på å selge noen av de vai gitarene dine? :rolleyes: og hva er den svarte runde effektboksen? Er det slik Eric Johnson bruker??

Tar meg den frihet å svare.

Meina det e en G-Minor, som styrer diverse på G-majoren som ligg oppå ampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg klart å svi av 14000,- etter at jeg i dag gikk til innkjøp av en Mesa Boogie TriAxis preamp. :)

Men det stopper ikke der. Må ha en multieffekt i rackformat, og ser G-Major er populær blandt folket.

Er denne noe å satse på, eller finnes det bedre alternativer til omtrent samme prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg klart å svi av 14000,- etter at jeg i dag gikk til innkjøp av en Mesa Boogie TriAxis preamp. :)

Men det stopper ikke der. Må ha en multieffekt i rackformat, og ser G-Major er populær blandt folket.

Er denne noe å satse på, eller finnes det bedre alternativer til omtrent samme prisen?

Om du ikke vil ta den helt ut og gå for en brukt G-Force, så er G-Major etter min mening det beste alternativet i de lavere prisklassene. Eventuelt kan du jo sjekke ut G-Sharp, som jeg tror er en del billigere, og "enklere" prosessor. Kanskje holder den til ditt bruk(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.