Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITARGALLERI


Thomas

Anbefalte innlegg

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den største forskjellen (og det som gjør min gitar "unik"). De gamle halsene er røffe , og av veldig godt materiale. Gir veldig godt "grep" på alt ... Litt vanskelig å forklare. Vibarm systemet på de nye er ikke av den typen som holder tune i et par uker , går mye fortere ut av tune. Micene er også annerledes tror jeg , men ikke helt sikker.

Er bare lagt mer arbeid i hver gitar i den gamle serien. Eller så er det noe spess med min , for jeg har ikke kommet over en like bra wolfgang . Litt rart , og jævli dumt om den jeg har nå blir stjålet ellerno.

Og ja , det har noe med hvor den er produsert . De nye er fra korea ellerno , mens min er fra USA .. Jeg bryr meg vanligvis ikke noe om det , men her har det tydeligvis noe å si .. ?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha , teiteste jeg har hørt . Alle Rger er helt like , helt maskin gitarer , ikke noe sjel , ikke no connection . Du er ikke den smarte , du er den som er overlegen uten grunn . At alle gitarene er like er ikke et kvalitets tegn , det er et tegn på at de er så samlebånd gitarer at det er kvalmt . Ikke lagt noe arbeid inn i dem ...

Så gi den sjel da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant... Det er bare mennesker som kan gi en gitar sjel... Så hvis det var sånn at du kjøpte gitaren med sjel så må det ha hvert en som jobbet i gitarbutikken som har spilt mye på den, eller at han/de som satt sammen gitaren din la hele sjela si i den...

Jeg vet ikke... Sånne ting kan jo ikke regnes ut matematisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.