Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Delay?!?


Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt på jakt etter en god echopedal/modeler med god analog/tape-simulasjon, og det er et par modeller jeg er ekstra nyskjerrig på:

Boss DD-20 gigadelay

Dan Electro "Dan Echo"

Line 6 Echopark

Line 6 DL4

Noen som har erfaringer med noen av disse?

Endret av mojohead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt på jakt etter en god echopedal/modeler og det er et par modeller jeg er ekstra nyskjerrig på:

Boss DD-20 gigadelay

Dan Electro "Dan Echo"

Line 6 Echopark

Line 6 DL4

Noen som har erfaringer med noen av disse?

danecho er dritbra, låter krystallklart, og har egen funksjon for "slap-back". Den er billig! Negative med den er at den ikke har t.bypass, men det driter ihvertfall jeg i. Morsom og knall god pedal...

dersom du skal ta den helt ut ville jeg vurdert t-rex replica. regnet for å være den beste, med t.bypass, tap-tempo osv... 2500.- ho ho hadde enten gått for den, eller danecho, litt avhengig av hvor mye cash du skal bruke..

Endret av Lefsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du vil jo gjerne ha tap muligheter? Og en Analog Delay med tap er noe dyrere enn de som er nevnt.

Anbefaler også DLS EchoTAP, jeg kommer aldri til å selge min, da en aldri veit når en får bruk for god delay i pedalformat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig nødvendig med delay og alt mulig slags effekter???

jeg har bare gitar og forsterker. det funker bra!

Forsterker? :o:o:o

Hva pokker skal du med det? Låter det ikke bra nok med en bilradio? Håper inderlig ikke den har reverbog, og multikanals er den iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.