Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EDWARDS ESP LES PAUL


alarn68

Anbefalte innlegg

Jeg har hat stor suksess med salg av ESP/LTD gitarer og har det son delvis klart hva som er brukbart og hva som selges av disse.

Men er det non hær som har nå erfaring når det gjelder EDWARDS ESP LES PAUL?

Er disse bedre en eklipse og ec modellene?

Og ikke minst er det nå salgbar vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de Jay Turserene du selger forresten? De ser i alle fall helt knall ut. Spesielt de med blå og fiolett burst-finish...

Kunne muligens tenke meg en slik i løpet av førsommeren og så bytte litt hardware på den og spece den litt opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt råd hadde jeg helt klart kjøpt Edwards fremfor LTD. Er stadig innom ESP forumet, og der blir edwards beskrevet kvalitetsmessig som en mellomting av ESP og LTD. ikke ta inn bare Les Paul kopiene da, men Alexi Laiho signaturen, og den til han i Angra. den er fet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edwards selges KUN i Japan. Da må du i så fall selge gitarer du har kjøpt av forhandlere i Japan. Det kan bli dyrt til slutt.

Edwards LP'ene skal visst ligge mellom LTD Deluxe og ESP Standard Series i kvalitet. De lages uansett på samme fabrikk som ESP Standards, ESP Signature Series og ESP Custom Series. Custom Shop'en brukes bare til custom bestilte gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som JonnyPonny skriver, har ikke mye mer å tilføre bortsett fra at jeg har to Edwards-gitarer selv og kan gå god for kvaliteten.

Har tenkt litt på å selge exploreren min da den ikke brukes og jeg trenger mer plass, penger til hus og fordi det er kult å selge gode gitarer. Den er ikke billig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.