Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Madrugada.


Jonathan

Anbefalte innlegg

så...hva er din mening på bandet?

div. aviser får det til å høres ut som at dette er det beste som har skjedd norsk musikk, så forventingene var store.

har bare hørt 1 eller 2 sanger nå, og jeg må si... det er ikke mye jeg har hørt son har rocket mindre enn dette... men kanskje jeg ikke har hørt de riktige sangene?

kom med noen gode sanger jeg kan høre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt så mye av dem.... men gitaristen er go :P

Det er akkurat det han ikke er.. sangene er bare noen enkle grep med små "spesielle" triks.

Hadde de ikke hatt vokalisten (Sivert Høyem) så tror jeg ikke at de hadde vert så veldig store.

Men for all del Madrugada er et bra band, med mange gode sanger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Madrugada er et utrolig genialt band!

Elsker måten de blander inn elementer fra country, litt spansk stil på noen av låtene.

Har både låter som er noen av de beste man kan sette på når man kan slappe av og låter som tar helt

av live..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Hehe, han gitaristen deres ser skikkelig kul ut da:

launch2005_09_l.jpg

:)

Musikken virker litt avslappende.

Dødsrå fyr!

Robert er Konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt så mye av dem.... men gitaristen er go :P

Det er akkurat det han ikke er.. sangene er bare noen enkle grep med små "spesielle" triks.

unnskyld om jeg tar feil her...men er det umulig at han kanskje er i stand til litt mer enn han spiller i madrugada?? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... vet bare at det er trendy å være fan av de. Spør ei hvilken som helst hard-to-get jente (vel, for meg iallefall! :lol:), og hun digger de vanligvis.

Har bare hørt gjennom en plate med de ei gang, og jeg husker ikke om det var bra eller ei. Ikke noe godt tegn, men skal høre gjennom nå og komme tilbake og si hva jeg syntes. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.