Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Madrugada.


Jonathan

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Har ikke hørt så mye av dem.... men gitaristen er go :P

Det er akkurat det han ikke er.. sangene er bare noen enkle grep med små "spesielle" triks.

Enig.. han shredder ikke.. han suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt så mye av dem.... men gitaristen er go :P

Det er akkurat det han ikke er.. sangene er bare noen enkle grep med små "spesielle" triks.

Enig.. han shredder ikke.. han suger!

Ikke brukern harmonisk moll heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det bandet ikke hadde en dritt uten Høyem. Jeg ble utrolig overrasket over hvordan skivene deres gikk i julestria. Folk kjøpte den liveskiva deres (en dobbeltskive) som gale pga Brun duetten alene! Som var ett dobbeltspor på en 2disc liveskive! De har jo holdt på en stund men brått var det liksom Norges største band over natta. Helt sprøtt det der.

Uansett, jeg hører heller på Nick Cave enn Madrugada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, madrugada er pyton. Jonathan, du kommer ikke til å finne noen bra låt av de uansett. Hater sånn slapp "rock". Musikk som ikke går under noen annen sjanger enn "rock". Enig i det Alexander T skriver også.

Hvis jeg skal tegne musikken deres i lufta ser det ca slik ut:

_________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, madrugada er pyton. Jonathan, du kommer ikke til å finne noen bra låt av de uansett. Hater sånn slapp "rock". Musikk som ikke går under noen annen sjanger enn "rock". Enig i det Alexander T skriver også.

Hvis jeg skal tegne musikken deres i lufta ser det ca slik ut:

_________________________

helt flatt er det da ikke. uansett kult hvordan de får det til å fungere selv om det ikke skjer så sinnsykt mye, avslappende musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo feil å si at madrugada er dårlige fordi de ikke rocker, det blir jo som å si at at et hard rock band er dårlige fordi at de ikke spiller jazz...

Noen spiller en type og andre en annen, så kan man dømme ut etter smak og behag!

Jeg for min del syns de er flinke, og gitaristen er rå!

Og til han som sa at han var dårlig å spille: Det enkle er ofte det beste, han spiller en stil hvor "noen enkle grep og triks er nok"!

Han kunne sikkert spillt ræva av alle oss på forumet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo feil å si at madrugada er dårlige fordi de ikke rocker, det blir jo som å si at at et hard rock band er dårlige fordi at de ikke spiller jazz...

Noen spiller en type og andre en annen, så kan man dømme ut etter smak og behag!

Jeg for min del syns de er flinke, og gitaristen er rå!

Og til han som sa at han var dårlig å spille: Det enkle er ofte det beste, han spiller en stil hvor "noen enkle grep og triks er nok"!

Han kunne sikkert spillt ræva av alle oss på forumet her...

Enig der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Madrugada er finfin som slappe av musikk, jeg synes jeg leste et sted at de rocket skikkelig, men men.

God musikk likevel, og det med at det er mainstream-musikk. Kanskje folket har fått øynene i allefall litt bort i fra det verste bosset? Det er jo tross alt ganske okey, men det er jo kanskje fordi de er norske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.